هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب یک روش درمانی غیرتهاجمی است که با استفاده از امواج فراصوتی با فرکانس بالا، بافت‌های پوستی را تحریک می‌کند و باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود.

این روش به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای درمان چین و چروک گردن، لیفتینگ پوست، کاهش چربی و تنگی پوست و همچنین رفع غبغب مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات هایفو غبغب در کلینیک پوست ندای سلامت تهران بیشتر آشنا شوید.

توجه » در صورتی که تمایل دارید با خدمات هایفوتراپی غبغب در کلینیک زیبایی پوست ندای سلامت آشنا شوید می توانید با شماره تلفن های مرکز زیبایی ندای سلامت تهران در خیابان سهروردی: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646 – 02188503986 تماس حاصل فرمایید، و ضمن دریافت مشاوره از متخصصین مربوطه قیمت هایفو غبغب را نیز استعلام نمایید.

فیلم هایفوتراپی غبغب

فیلم هایفوتراپی غبغب یکی از مشتریان مطب زیبایی ندای سلامت را در این بخش در اختیار شما قرار داده ایم تا با نحوه انجام این روش زیبایی برای از بین بردن غبغغب آشنا شوید.

در این فیلم شما با شیوه انجام هایفو با بهترین دستگاه هایفو غبغب آشنا خواهید شد، این دستگاه امکان نفوذ امواج در فاصله 4 تا 4.5 میلیمتر را دارا است.

در ویدئو کوتاه زیر شما با شیوه انجام هایفو غبغب آشنا خواهید شد، روشی بدون درد و خونریزی. بدون نیاز به بیهوشی و جراحی.

هزینه هایفوتراپی غبغب

هزینه انجام هایفو غبغب در مطب زیبایی ندای سلامت، یکی از بهترین مراکز هایفو غبغب در تهران 500 هزار تومان است.

در این مرکز زیبایی برای انجام هزینه هایفوتراپی غبغب در تهران از دستگاه هایفو اولترای آمریکا که در حال حاضر بهترین برند برای انجام هایفو غبغب می باشد استفاده می شود.

توجه » مشاهده قیمت هایفو صورت در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران.

هزینه هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب چیست؟

قبل از مشاهده فیلم Haifu غبغب اگر در مورد هایفو غبغب اطلاعات کافی ندارید بصورت مختصر باید بدانید که این روش یکی از راه های جوانسازی و زیباسازی برای صورت و عضلات محسوب می شود.

در این روش با ارسال شدن امواج در عمق 4 الی 4.5 میلیمتر زیر پوست صورت، کلاژن سازی در پوست تقویت خواهد شد. علاوه بر آن کار لیپولیز و لیفت را برای قسمت غبغب انجام می دهد.

توجه » البته استفاده از تکنیک هایفو به غیر از موراد زیبایی صورت، برای لاغری و تناسب اندام از روش هایفوتراپی شکم استفاده می شود که این روش می تواند به طور کامل چربی های انباشته شده در شکم و پهلوی شما را از بین ببرد.

همچنین از روش هایی مثل هایفوتراپی واژینال برای تنگ کردن واژن و رفع تیرگی واژن نیز استفاده می شود.

Haifu غبغب یکی از شیوه های نوین و غیرتهاجمی جوانسازی صورت است، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات لازم می تواند به صفحه بهترین مطب هایفوتراپی تهران سر بزنید.

ما در این مرکز علاوه بر خدمات HIFU بسیاری خدمات زیبایی دیگر را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می دهیم.

همان طور که می دانید لیفت یعنی بالا کشیدن و ما در روش هایفو غبغب با بالا کشیدن قسمت زیرین فک و گردن(غبغب) این کار را انجام می دهیم.

باید بدانید که با Haifu غبغب می توان انواع دیگر لیفت، یعنی لیفت ابرو و لیفت پیشانی را انجام داد، که همگی بی ضرر بوده و بسیار در زیبایی صورت شما تاثیر گذارند.

هایفوتراپی غبغب چیست ؟

مزایای هایفوتراپی غبغب

همانطور که در فیلم هایفوتراپی غبغب مشاهده نمودید از مزایای این روش می توان به بدون درد بودن، بدون خونریزی بودن و عدم وجود تاثیر  مخرب و جدی بر بافت ها و عظلات صورت اشاره کرد.

البته نباید فراموش شود که شیوه انجام Haifu غبغب زیر سازی برای انجام سایر روش های جوانسازی صورت است.

از مزایای استفاده از دستگاه هایفو غبغب موجود در مطب زیبایی ندای سلامت تهران برای از بین بردن غبغب، وجود کارتریج های مختلف برای تحت تاثیر قرار دادن سطوح مختلف پوست صورت تا عمق 4.5 میلیمتر است.

ضمنا در کلینیک های زیبایی پوست معمولا در کنار روش هایفو غبغب، برای رفع چربی های انباشته شده در ناحیه زیر گلو، از روش مزوتراپی غبغب نیز استفاده می کنند، که برخلاف روش هایفو غبغب این روش با استفاده از تزریق سوزن های بسیار ریز به نقاط مختلف گردن انجام می شود.

مزایای هایفوتراپی غبغب

مدت زمان اثرگذاری هایفو تراپی غبغب

همانطور که در فیلم هایفوتراپی Haifu غبغب هم مشاهده خواهید کرد، اثرگذاری هایفو غبغب به مقدار 20 تا 30 درصد بعد از جلسه هایفو غبغب مشخص خواهد بود، ولیکن اثربخشی اصلی این روش از سه هفته بعد از هایفو غبغب تا حداکثر سه ماه بعد نمایان خواهد شد.

برای مطالعه » آشنایی با روش هایفو دور چشم در کلینیک زیبایی ندای سلامت

مدت زمان اثرگذاری هایفو تراپی غبغب

ماندگاری هایفو غبغب

ماندگاری هایفوتراپی غبغب وابسته به پوست صورت از شش ماه تا یک سال خواهد بود، تمدید و تکرار HIFU نیز وابسته به نظر پزشک خواهد بود.

برای مطالعه » هایفوتراپی گردن

ماندگاری هایفو غبغب

عوارض هایفو غبغب

با توجه به توضیحاتی که در ابتدا ارائه شد، تکنیک هایفو غبغب یک روش کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است.

و با توجه به ویدئویی که در ابتدای مطلب قرار داده شد، ابن روش به صورت سر پایی انجام می شود و نیاز به بستری شدن یا بیهوشی ندارد.

اما نکته مهم این است که روش هایفوتراپی غبغب حتما باید در یک مرکز معتبر زیبایی و دارای مجوز از سازمان بهداشت و درمان انجام شود.

و از دستگاه های استاندارد و مورد تایید FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده شود.

در صورت رعایت این موارد شما می توانید با خیالی آسوده یک جلسه درمانی برای انجام هایفو غبغب تنظیم نمایید، و کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران این تضمین را به شما می دهد که هایفو غبغب بدون هیچ عوارض جانبی برای شما انجام خواهد شد.

برای مطالعه » آشنایی با لیزر لیپولیز یکی دیگر از روش های رایج برای رفع غبغب و همچنین لاغری و تناسب اندام

عوارض هایفوتراپی غبغب

سئوالات متداول در مورد هایفوتراپی غبغب؟

قیمت هایفوتراپی غبغب؟

برای استعلام هزینه و قیمت هایفوتراپی شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

آیا هایفو غبغب باعث سوختگی می شود؟

خیر، در صورتی که از یک دستگاه مناسب برای این روش استفاده شود، و هایفو غبغب توسط یک پزشک متخصص پوست انجام شود هیچگونه اثر سوختگی برروی پوست شما ایجاد نمی شود.

سن مناسب برای هایفو غبغب؟

طبق نظر متخصصین پوست بهترین سن برای انجام هایفو غبغب بین 30 تا 70 می باشد.

مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی غبغب؟

قبل از انجام رفع غبغب با هایفو ابتدا با کلینیک تخصصی هایفو غبغب در تهران تماس بگیرید، و یک وقت مشاوره برای خود تنظیم نمایید.

در صورتی که دچار حساسیت های خاص پوستی هستید حتما این موارد باید به پزشک گفته شود.

بعد از دریافت مشاوره و تعیین وقت، سعی کنید که تعداد جلساتی که برای انجام هایفو غبغب برای شما در نظر گرفته می شود، به موقع و سر وقت در جلسه حاضر شوید.

همچنین حداکثر تا 14 روز بعد از انجام هایفو غبغب به هیچ وجه فعالیت های سنگین ورزشی انجام ندهید.

دکتر خوب برای هایفوتراپی غبغب؟

خانم دکتر ندا بابازاده مدیریت مرکز زیبایی ندای سلامت، یکی از بهترین متخصصین حوزه زیبایی با استفاده از بروزترین دستگاه های روز دنیا خدماتی نظیر هایفو غبغب را به شما زیباجویان عزیز ارائه می دهد.

برای مطالعه » مشاهده عکس قبل و بعد هایفوتراپی بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت

کلیپ هایفوتراپی غبغب؟

برای مشاهده سایر ویدئو های مربوط به خدمات هایفو از جمله هایفوتراپی برای رفع غبغب می توانید به کانال آپارات کلینیک ندای سلامت مراجعه نمایید.

از بین بردن غبغب با هایفو؟

همانطور که در ابتدای مقاله رفع غبغب با دستگاه هایفو گفته شد، این روش یک روش غیر تهاجمی و بی خطر برای از بین بردن غبغب می باشد، فقط به شرط آن که این روش حتما در یک کلینیک تخصصی پوست و توسط یک پزشک کاربلد که کار کردن با دستگاه های هایفو را به خوبی بلد باشد انجام شود.

تاثیر هایفو بر غبغب؟

امواج اولتراسوند دستگاه هایفو به سرعت می تواند چربی های انباشته شده در ناحیه گردن را ار بین برده و با کاهش حجم چربی ها در این ناحیه شما شاهد رفع غبغب خواهید بود.

لیفت غبغب با هایفو؟

لیفت غبغب با هایفو یک روش غیرجراحی برای جوانسازی پوست صورت است.

در این روش، از دستگاه هایفو استفاده می شود که با استفاده از امواج فراصوتی، بافت های پوست را تحریک می کند و باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. این روش به عنوان یک جایگزین غیرجراحی برای لیفت صورت و کاهش چین و چروک های صورت استفاده می شود. این روش بسیار ایمن و بدون درد است و نیازی به زمان بازیابی ندارد. با این حال، برای داشتن نتایج بهتر، ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی باشد.

توجه» برای آشنایی بیشتر با این روش می توانید نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند را مشاهده نمایید.

آموزش هایفو غبغب؟

در صورتی که علاقه مند هستید خدمات زیبایی پوست از جمله هایفوتراپی غبغب را به صورت تخصصی یاد بگیرید، می توانید در آموزشگاه زیبایی ندای سلامت تهران ثبت نام کرده و علاوه بر گذراندان دوره های آموزشی زیبایی پوست در این مجتمع با گرفتن مدرک هایفوتراپی فنی و حرفه ای نیز در این حوزه مشغول به کار شوید.

مشاوره رایگان بهترین مرکز هایفو غبغب سهروردی

اگر به دنبال یک دکتر خوب برای هایفوتراپی غبغب در تهران هستید، ما مطب ندای سلامت بهترین کلینیک هایفو غبغب تهران را به شما معرفی می کنیم.

آدرس کلینیک هایفوتراپی غبغب ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز هایفو غبغب سهروردی: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

ما آماده ارائه خدمات به تمام زیبا دوستان عزیز هستیم.

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین