نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند + نظر سنجی

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

هایفوتراپی یک شیوه درمانی نوآورانه می باشد که در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. افراد زیادی به دنبال این شیوه درمانی هستند به خصوص افرادی که با مشکلات اعم از درد مفاصل، پوست و یا بهبود گردش خون مواجه می شوند. با ما همراه باشید در این مقاله قصد داریم به بررسی نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند، بپردازیم.

اگر اطلاعاتی در خصوص هایفو تراپی ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله هایفوتراپی چیست را مطالعه نمایید.

تجربه هایفوتراپی از نظر پزشکان

تجربه هایفوتراپی از نظر پزشکان

هایفوتراپی در هفت ناحیه صورت افراد انجام شده است. متخصصان با بررسی تغییرات هر فرد پیش از هایفو و 6 ماه بعد از انجام آن نظرات خود را بیان کرده اند. متخصصین متعقد هستند تجربه هایفوتراپی در بیشتر بیماران تاثیرات مثبت داشته و افتادگی پوست در تمام نواحی بهبود پیدا کرده است. از نظر پزشکان چین و چروک های اطراف دهان و اطراف چشم بهبود بیشتری داشته اند.

هایفوتراپی در نواحی مختلفی انجام می شود که یکی از این نواحی گردن می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص آن به صفحه هایفوتراپی گردن مراجعه نمایید.

نظرات در ارتباط با هایفوتراپی

طبق گزارشات انجام شده در سال های اخیر هایفو یک شیوه ایمن و موثر برای جوانسازی پوست صورت می باشد.

همچنین یک مطالعه نشان داده که هایفو به صورت ایمن و موثر جهت بهبود بافت و تراکم پوست بازو ها، پوست زانو و کشاله ران استفاده می شود.

هایفوتراپی یک فناوری نوین در حوزه درمانی است که از امواج فراصوت برای درمان برخی از بیماری‌ ها و مشکلات پزشکی استفاده می‌ کند. این فناوری جدید، امکاناتی را برای بهبود وضعیت‌ های پزشکی ارائه می‌ دهد که پیش از این به سختی ممکن بوده است.

لازم است بدانید 3 ماه پس از درمان بهبودی در بیماران و نتایج آن کاملا مشهود خواهد بود و تاثیرات درمان نیز کاهش تدریجی خواهند داشت. لازم است بدانید سه ناحیه از صورت بیشترین تاثیر را دارند که عبارتند از :

  • نواحی دور دهان
  • گونه
  • خط فک

علاوه بر اینکه فرقی از نظر رضایت از تاثیرات هایفو در میان بیمارانی که 3 ماه بعد اعلام نظر کرده اند با آنهایی که 6 ماه بعد نظر دادند، وجود نداشت و همه آنها از نتایج کار راضی بودند. این نشان می دهد که افراد حداقل تا 6 ماه رضایت داشت اند.

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند نی نی سایت

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند نی نی سایت

1- سلام من برای خودم از دکتر پرسیدم گفت برای صورتهای لاغر که افتادگی دارند بهتر جواب میده.

2- من رژیم گرفتم صورتم لاغر شئه یه کم افتادگی دارم نمیدونم انجام بدم یا نه؟ یعنی هیشکی اینجا درباره هایفو نشنیده.

2-1- خوب اگر صورتت لاغره که برای تو جواب میده انجام بده مثل بعضی کارها عوارض هم نداره من خودم صورتم توپر هست دکتر هم گفت چندان تاثیری برای من نداره و بیشتر تاثیرش برای صورتهای لاغر است که افتادگی دارند.

3- من هایفو انجام دادم،  هایفو رو خیلی صورتم بهتر شد. قبلش همش چروک داشت و رو اعصابمو می ریخت به هم ولی الان نه عالیه صورتم.

4- من هایفو انجام دادم با این که سنم کمه ولی پوستم شل شده بود احساس آویزونی داشت وقتی که هایفو انجام دادم هم پوستم سفت شد ، لیفت پیدا کرد خیلی خوبه پوستم شفافم شد انقدر راضی بودم که هر کی منو می دید تغییرات منو حس می کرد.

4-1 – چه خوب برای سن های بالا هم جواب می ده ؟ اطلاعی شما دارید ؟ پیش کدوم دکتر رفتین ؟

5- تاثیر داره واقعا؟ خیلی دوس دارم بدونم تبلیغش خیلی دیدم ولی دو دلم .

5-1 – تاثیرش بعد ۳ماه معلوم میشه ودر طول عمر کلا ۵ بار میشه رفت

6- من 37 سالمه پوست صورتم شل. دوست دارم سفت و پر شه. جوانه گندم گرفتم برا پری صورت نمیدونم تاثیر داره یا نه. گفتم هایفو کنم پوستم از شل بودن در بیاد.

6-1 – اره الان برای سن شما خوبه قشنگ سفت میکنه برای سفت شدن پوست و منافذ باز پوستتم‌ میتونی ارف فرکشنال انجام بدی اونم خیلی خوبه.

هایفوتراپی بینی چیست؟ اگر اطلاعات کافی در خصوص هایفوتراپی بینی ندارید، همین حالا به صفحه هایفوتراپی بینی مراجعه نمایید.

کسی هایفو کرده؟ راضی بود؟

معمولا این سوال می تواند شما را دچار سردرگمی کند چرا که امکان دارد هایفو جهت افتادگی های صورت یک فرد نتایج مثبتی نداشته باشد. اما برای بهبود افتادگی پوست فرد دیگری کاملا مفید عمل کند. حتما در ارتباط با نتایج هایفو متناسب با شرایط پوستی خود با متخصص پوست مشورت نمایید.

آیا نتیجه هایفو در افراد گوناگون متفاوت می باشد؟

در ارتباط با این موضوع باید بگوییم عده زیادی از افراد هستند که می گویند هایفو انجام داده اند اما نتایج کمی دریافت کردند و در مقابل افراد دیگری بعد از انجام هایفو رضایت کامل دارند. لازم است بدانید رضایت از هایفو به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی همانند: تغذیه، میزان مصرف آب، سبک زندگی افراد، بالانس متابولیک، سن شخص و ….. در میزان تاثیر این درمان موثر می باشد. پس دقت داشته باشید پاسخ هایفو در افراد گوناگون می تواند متفاوت باشد.

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می شود؟ برای نحوه آشنایی و چگونگی انجام هایفوتراپی غبغب می توانید همین حالا به صفحه هایفوتراپی غبغب مراجعه نمایید.

تجربه هایفوتراپی در تمام افراد یکسان می باشد؟

هایفوتراپی بدن را تحریک کرده تا به صورت طبیعی کلاژن سازی کند. در نهایت پاسخ بدن افراد به هایفو کاملا متفاوت می باشد.

چرا برخی از افراد از نتایج هایفوتراپی راضی نیستند

همانطور که در بخش بالا ذکر شد میزان جوابدهی و نتایج هایفوتراپی برای افراد گوناگون، فرق دارد. بیشتر افراد برای مشاهده نتایج عجله می کنند در صورتی که دریافت نتایج از هایفوتراپی نیاز به زمان دارد و امکان دارد دو تا سه ماه به طول بکشد.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

همانطور که می دانید با بالا رفتن سن پوست افراد دچار شل شدگی می شود و در زیبایی چهره افراد بسیار موثر می باشد. افزایش سن در این منطقه علاوه بر شل شدن پوست موجب ایجاد چین و چروک و غبغب خواهد شد. متد های درمانی گوناگونی برای لیفت صورت وجود دارد، اما اکثر این شیوه ها تهاجمی می باشند و دارای عوارض و مشکلاتی برای افراد بیمار می باشد. هایفو تراپی یکی از ایمن ترین شیوه ها برای لیفت پوست صورت می باشد. هایفو تراپی برخلاف سایر شیوه های زیبایی امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی دارند. در حقیقت در هایفوتراپی با امواجی که با دستگاه به لایه های زیرین پوست ارسال می شود، در واقع گرمای زیادی به وجود امده از طریق این امواج سلول ها را مجددا تحریک به کلاژن سازی می کند که به این صورت موجب جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی به غیر از در موارد منع استفاده از هایفو می شود. موارد منع استفاده از هایفو تراپی به شرح زیر می باشد:

  • افراد دارای ایمپلنت های دندان
  • کسانی که دارای پوستی خیلی شل و فشرده هستند.
  • افرادی که شیمی درمانی انجام داده اند.
  • افراد دارای پوست خیلی خشک
  • افراد دارای دیابت
  • افراد با کم کاری تیروئید
  • افرادی که تزریق ژل و بوتاکس در نواحی مختلف صورت به جز لب ها انجام داده اند.
  • بانوان باردار و یا شیره ده
  • افرادی که لیزر و یا IPL در یک ماه گذشته انجام داده اند.
  • کسانی که از دارو های رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • افراد دارای زخم های پوستی
  • ………

هزینه هایفوتراپی دور چشم چقدر است؟ اگر اطلاعی در ارتباط با هزینه هایفوتراپی دور چشم ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه هایفوتراپی دور چشم مراجعه نمایید.

عوارض هایفوتراپی صورت نی نی سایت

هایفوتراپی معمولا برای اکثر افرادی که هایفوتراپی انجام داده اند، عوارض خاصی نداشته است. اما به صورت معمول برخی از عوارض های هایفو تراپی شامل موارد زیر می باشد:

  • تورم
  • درد
  • قرمزی
  • بی حسی
  • تیرگی پوست
  • عدم دریافت نتیجه
بازیگرانی که هایفو کرده اند

در این بخش قصد داریم به معرفی افراد مشهور خارجی که هایفوتراپی انجام داده اند، بپردازیم. از جلمه افراد معروفی که از این شیوه درمانی استفاده کرده اند می توان به کریستی برینکلی، جنیفر انیستون، کیم کارداشیان، ونسا ویلیامز و ….. اشاره نمود. این افراد هایفوتراپی را به عنوان یک شیوه لیفت صورت بدون جراحی انتخاب کرده اند.

سوالات متداول
چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

برخی افرادی که نبایند هایفو انجام دهند، شامل کسانی می باشد که دارای ایمپلنت های دندان؛ دارای دیابت، دارای کم کاری تیروئید، دارای زخم های پوستی و ….. هستند.

تجربه هایفوتراپی از نظر پزشکان

متخصصین متعقد هستند تجربه هایفوتراپی در بیشتر بیماران تاثیرات مثبت داشته و افتادگی پوست در تمام نواحی بهبود پیدا کرده است.

عوارض هایفوتراپی صورت نی نی سایت چیست؟

عوارض هایفوتراپی در برخی افراد شامل: تورم، درد، قرمزی، بی حسی، تیرگی پوست و عدم دریافت نتیجه می باشد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین