هزینه لیزر co2 در تهران | قیمت هر جلسه لیزر فراکشنال co2

هزینه لیزر co2

همانطور که در مقاله لیزر co2 فرکشنال چیست ذکر شده است، لیزر فرکشنال CO2 نوعی درمان پوستی می باشد که توسط پزشکان متخصص پوست برای از بین بردن چین و چروک های عمیق، اسکار های آکنه، جای بخیه و سایر مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. تعدا د زیادی از افراد به دنبال هزینه لیزر co2 فرکشنال هستند به همین علت ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه لیزر co2 نی نی سایت بپردازیم.

اگر اطلاعاتی در خصوص کاربرد لیزر co2 فرکشنال، مزایا و عوارض آن ندارید پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله لیزر co2 فرکشنال چیست را مطالعه کنید.


ندای سلامت برای افرادی که علاقه مند به یادگیری و آموزش لیزر موهای زائد هستند، اقدام به برگزاری این دوره کرده به همین منظور می توانید به صفحه آموزش لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

هزینه لیزر co2 فرکشنال

پیش از بررسی هزینه لیزر co2 تخفیفان و هزینه لیزر co2 نت برگ لازم است اطلاعاتی کامل در خصوص عوامل تعیین کننده هزینه ی لیزر co2 داشته باشید. همانطور که گفته شد لیزر co2 فرکشنال قیمت ثابتی ندارد به همین علت ما در این بخش قصد داریم به بررسی هزینه لیزر فرکشنال co2 نی نی سایت برای نواحی مختلف بپردازیم.

هزینه رفع مشکلات پوستی و انجام جوانسازی با استفاده از لیزر co2 فرکشنال نسبت به عمل های جراحی و سایر شیوه های لایه برداری و ترمیم حرفه ای پوست بسیار مناسب می باشد. همانطور که گفته شد عدد کاملی برای این شیوه وجود ندارد چرا که تعرفه آن به عوامل گوناگونی از جلمه وسعت ناحیه و مشکل مورد نظر دارد.

برخی از فاکتور هایی که در هزینه لیزر co2 فرکشنال «لیزر co2 هزینه» تاثیر گذار می باشد، به شرح زیر می باشد:

  • تعداد جلسات درمانی
  • ناحیه جغرافیایی
  • هزینه های بعد از درمان
  • بیماری و مشکل مورد نظر
  • دستمزد پزشک
  • هزینه های مواد مصرفی

لیزر موهای زائد نیز از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات به صفحه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید همچنین می توانید برای رزرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شما می توانید در بخش زیر جدول هزینه لیزر co2 تهران در نواحی مختلف را مشاهده نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

لازم است بدانید یکی دیگر از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت مزووایت می باشد که برای کاهش لک های صورت، کک و مک و تیرگی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روش درمانی به صفحه مزووایت چیست مراجعه نمایید.

خدمات درمانیهزینه
برطرف کردن جای جوش با دستگاه RF فرکشنال 954/000 هزار تومان
برداشتن زگیل با دستگاه لیزر co2 فرکشنال در سایز کوچک (1عدد)270/000 هزار تومان
برداشن زگیل با دستگاه لیزر co2 فرکشنال در سایز بزرگ (1عدد)450/000 هزار تومان
جوانسازی صورت با استفاده از دستگاه لیزر co2 فرکشنال (1جلسه)2/400/000 هزار تومان
جوانسازی و برطرف کردن جای جوش و اسکار صورت با لیزر CO2 فرکشنال (یک جلسه)750/000 هزار تومان
رفع چین پلک بالا با استفاده از آر اف فرکشنال ( دو چشم )555/000 تومان
جوانسازی پوست و برطرف کردن جای جوش و اسکار با لیزر CO2 فرکشنال (سه جلسه)1/500/000 هزار تومان
جوانسازی صورت صورت با استفاده از لیزر CO2 فرکشنال(هر جلسه)2/550/000 هزار تومان

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید هزینه لیزر آر اف فرکشنال درج شده است شما می توانید برای انجام این خدمات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه لیزر آر اف فرکشنال مراجعه کنید.

هزینه هر جلسه لیزر فراکشنال co2

عده زیادی از افراد در خصوص قیمت هر جلسه لیزر فراکشنال co2 سوال می پرسند همانطور که در بخش بالا ذکر شد این هزینه کاملا متغییر می باشد و متناسب با موارد ذکر شده تعیین می شود اما به طور کلی باید بگوییم هزینه هر جلسه لیزر co2 «هزینه لیزر co2 نی نی سایت» برای جای جوش و اسکار با استفاده از این دستگاه برای هر جلسه درمانی حدودا میان 600 هزار تومان تا 2 میلیون 500 هزار تومان می باشد.

لازم است بدانید کلینیک زیبایی ندای سلامت یکی از بهترین کلینیک های تخصصی لیزر co2 برای جای جوش تهران
می باشد که تمام خدمات را توسط بهترین متخصصین با کیفیت عالی و هزینه مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این شیوه درمانی در کلینیک زیبایی ندای سلامت از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان ندای سلامت در ارتباط باشید.

استفاده از لیزر برای رفع تیرگی از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع لیزر به صفحه لیزر تیرگی زانو مراجعه کنید.


لیزر مخچه پا یکی از خدمات ندای سلامت می باشد شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه لیزر میخچه پا مراجعه کنید.

هزینه لیزر co2 صورت

هزینه لیزر co2 کل صورت یا لیزر co2 برای صورت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در این بخش آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

  1. محل کلینیک یا مرکز لیزر : هزینه‌ ها در نواحی مختلف یک کشور یا حتی میان کشور ها متفاوت است. همچنین هزینه‌ ها در مراکز مختلف نیز متفاوت می باشد.
  2. تجربه و مهارت پزشک یا متخصص : تجربه و مهارت پزشک بر روی هزینه لیزر CO2 تاثیر گذار می باشد.
  3. تعداد جلسات مورد نیاز : بعضی از افراد نیاز به تعداد بیشتری جلسه دارند که امکان دارد مطابق با نوع مشکل پوستی و وضعیت اولیه پوست تعیین شود.
  4. اندازه و محل درمان : هزینه‌ ها مطابق با اندازه منطقه درمانی محاسبه می‌ شود و امکان دارد، متغییر باشد.
  5. تجهیزات استفاده شده : نوع و کیفیت دستگاه لیزر نیز می تواند بر روی هزینه تأثیر گذار باشد.

اگر به دنبال بهترین کلینیک برداشت خال با استفاده از لیزر هستید، پیشنهاد ما به شما کلینیک ندای سلامت می باشد به همین منظور می توانید برای رزور وقت به صفحه برداشتن خال با لیزر مراجعه نمایید.

لازم است بدانید هزینه لیزر صورت از جلسه ای 700 هزار تومان تا 2 میلیون 500 هزار تومان متناسب با موارد ذکر شده متغییر می باشد.

از بین بردن جای جوش یکی از دغدغه های افراد می باشد که یکی از راهکاره های درمانی آن استفاده از لیزر است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین مشاهده نتایج لیزر جای جوش همین حالا به صفحه عکس قبل و بعد از لیزر جای جوش مراجعه نمایید.

هزینه لیزر co2 برای جای جوش

هزینه لیزر CO2 برای جای جوش متناسب با عواملی که تعیین کننده هزینه می باشد، متغییر است. برخی از عواملی که در تعیین این هزینه تاثیر گذار هستند، شامل : اندازه و نوع جوش، موقعیت جغرافیایی، تجهیزات مورد استفاده، تجربه پزشک متخصص و …… می باشد. اما شما می توانید در جدول بالا هزینه یک جلسه لیزر co2 برای جای جوش را مشاهده نمایید.

برای انجام لیزر در نواحی حساس حتما باید کلینیک تخصصی و معتبر در این زمینه را انتخاب کنید. ندای سلامت یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه لیزر بیکینی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن مقاله لیزر بیکینی شامل کجاست را مطالعه کنید.

هزینه لیزر co2 برای زگیل تناسلی

عده زیادی از افراد در خصوص هزینه لیزر co2 برای زگیل تناسلی در تهران سوال می پرسند، لازم است بدانید هزینه این مورد درمانی کاملا بستگی به تشخیص پزشک و شدت بیماری فرد و تعداد زگیل ها دارد اما به طور کلی این هزینه از 1 میلیون تومان شروع می شود.

عده زیادی از افراد به دنبال کرم برای از بین بردن سوختگی لیزر هستند؛ به همین منظور می توانید همین حالا به صفحه بهترین کرم برای جای سوختگی لیزر مراجعه نمایید.

سوالات متداول

قیمت لیزر co2 فرکشنال چقدر می باشد؟

اگر نمی دانید هزینه انجام لیزر co2 چقدر می باشد پیشنهاد می کنم همین حالا با شماره های 02188503893 – 02188503986 تماس حاصل نمایید.

هزینه لیزر صورت چقدر می باشد؟

لیزر co2 قیمت ثابتی ندارد و به عوامل گوناگونی بستگی دارد اما به طور کلی هزینه لیزر 3o2 صورت از 700 هزار تومان تا 2 میلیون 500 هزار تومان متغییر می باشد.

قیمت دستگاه لیزر co2 خانگی چقدر است؟

قیمت دستگاه لیزر co2 خانگی از 600 هزار تومان شروع می شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این محصولات به سایت های معتبر فروش این دستگاه ها مراجعه نمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین