هزینه لیزر موهای زائد واژن در تهران | لیزر بیکینی شامل کجا است

لیزر موهای زائد واژن یا بیکینی

همانطور که می دانید راه های زیاد برای از بین بردن موهای اضافی بدن وجود دارد. که اغلب بانوان برای رفع این مشکل باید اقدام به خرید موم یا تیغ و یا ….. کنند که این راهکار ها بسیار دردسر ساز می باشد. اما یک راهکار بهتر در این خصوص وجود دارد که می توان با استفاده از این شیوه موهای زائد را به راحتی از بین برد، لیزر می باشد. از جدید ترین شیوه های که می توان با استفاده از آن موهای زائد نواحی خاصی از بدن را نابود کرد، لیزر بیکینی یا لیزر واژن موهای زائد می باشد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی لیزر موهای زائد واژن یا بیکینی بپردازیم.

لیزر موهای زائد از خدمات تخصصی کلینیک زیبایی ندای سلامت می باشد که توسط متخصصین با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها ارائه می شود. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این خدمات به صفحه لیزر موهای زائد مراجعه نمایید و یا از طریق لینک زیر مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید و برای رزور وقت اقدام کنید.

لیزر بیکینی چیست

اگر نمی دانید لیزر بیکینی یعنی چه و یا اطلاعاتی در خصوص آنکه لیزر بیکینی چیست و شامل کدام قسمت ها میشود ندارید در این بخش با ما همراه باشید.

ليزر بيكيني در حقیقت همان لیزر موهای زائد در ناحیه شرمگاهی می باشد. ناحیه شرمگاهی بانوان همانطور که می دانید دارای موهای زائد می باشد که برای حفظ سلامت و بهداشت بانوان این موها باید از بین بروند. انتخاب رفع این موهای زائد بدن به انتخاب خود فرد بستگی دارد. در حقیقت افراد متناسب با فواید و عوارض شیوه های از بین بردن موهای زائد بدن و شرایط جسمیشان یکی از شیوه های از بین بردن موهای زائد بیکینی را انتخاب می کنند.

عده زیادی از افراد در خصوص کاربرد و نحوه تزریق بوتاکس بیکینی سوال می پرسند به همین منظور می توانید به صفحه بوتاکس بیکینی چیست مراجعه کنید.

لیزر بیکینی در حقیقت بخشی از ناحیه شرمگاهی می باشد که با لباس پوشیده شده البته اطراف این نواحی شرمگاهی و بخش داخلی پاها هم شامل بیکینی می باشد.

کنترل موهای زائد ناحیه بیکینی یک دردسر مداوم می باشد. لیزر موهای زائد بیکینی از تاثیر گذار ترین شیوه جهت از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی به صورت دائم می باشد.

در خصوص لیزر ناحیه بیکینی باید بدانید برخلاف سایر شیوه ها مانند: اپیلاسیون و یا تراشیدن که موجب برآمدگی های ناخوشایند، تیرگی شدید، قرمزی روی پوست و …. می شوند، نمی باشد. با انجام لیزر موهای زائد بیکینی خود این گونه به نظر می رسد که هیچ وقت مو نداشته اید.


ندای سلامت برای افرادی که علاقه مند به یادگیری و آموزش لیزر موهای زائد هستند، اقدام به برگزاری این دوره کرده به همین منظور می توانید به صفحه شرایط گرفتن مدرک لیزر مراجعه کنید.
لیزر بیکینی شامل کجا است

لیزر بیکینی شامل کجا است

در خصوص سوال لیزر بیکینی شامل کجا است نی نی سایت باید بگوییم امروزه علم پزشکی در این زمینه رشد و پیشرفت چشمگیری کرده است، به صورتی که شیوه های جدید و نوین توانسته اند، جایگزین شیوه های قدیمی شوند. یکی از بهترین شیوه های از بین بردن موهای زائد بدن که در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم، لیزر بدن و ليزر بيكيني می باشد. که در ادامه در خصوص لیزر بیکینی شامل کجا است، صحبت خواهیم کرد.

در خصوص بیکینی لازم است بدانید ناحیه شرمگاهی می باشد که دارای موهای زائد می باشد. به صورت واضح تر باید بگوییم قسمتی از ناحیه شرمگاهی که با لباس پوشیده شده به همراه اطراف نواحی شرمگاهی و بخش داخلی پاها می باشد.

اکثر خانم ها اطلاعی در خصوص نواحی لیزر بیکینی ندارند و نمی دانند که لیزر بیکینی شامل کدام بخش ها می شود. از آنجا که صحبت در ارتباط با این مورد می تواند برای افراد سخت باشد. بانوان تمایل دارند خودشان در ارتباط با این موضوع به تحقیق بپردازند به جای آنکه از تکنسین و اپراتور لیزر موهای زائد سوالی بپرسند.

مزوتراپی واژن یکی از خدماتی تخصصی می باشد که برای بهبود ظاهر ناحیه تناسلی و رفع تیرگی آن مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از کابرد این شیوه و نحوه انجام آن به صفحه مزوتراپی واژن چیست مراجعه کنید.

لیزر بیکینی شامل تمام بخش هایی می باشد که بخش جلوی لباس زیر آن را پوشانده به علاوه بخش کمی خارج از لباس.

دقت داشته باشید لیزر باسن و خط باسن از این نواحی جدا می باشد و شما می توانید برای این نواحی نیز لیزر را انجام دهید.

اگر به دنبال فیلم لیزر موهای زائد هستید باید بدانید برای آموزش و یادگیری در خصوص لیزر موهای زائد ابتدا باید بهترین کلینیک را انتخاب کنید. ندای سلامت بهترین و معتبر ترین کلینیک زیبایی می باشد که اقدام به آموزش لیزر موهای زائد نموده است شما می توانید برای مشاهده فیلم های آموزشی به صفحه فیلم لیزر بدن مراجعه کنید.

نواحی لیزر بیکینی
بیکینی (لیزر بیکینی پایه)
لیزر بیکینی کامل (لیزر بیکینی برزیلی)
بالای بیکینی
خط بیکینی
پایین بیکینی
خط مایو

لیزر بیکینی مردان شامل کجا است

لیزر بیکینی برای آقایان نیز ممکن است؟ لیزر بیکینی آقایان شامل کجا است؟ لیزر بیکینی مردان همانند لیزر بیکینی بانوان، شامل ناحیه تناسلی و خط کشاله ران و همچنین خط باسن می باشد. این شیوه برای کاهش موهای زائد در این نواحی به صورت دائمی استفاده می شود. برای انجام لیزر بیکینی مردان، باید از دستگاه های لیزر مناسب جهت پوست و موی آنها استفاده شود. بعضی از دستگاه های لیزر موهای زائد ویژه پوست های روشن و موهای تیره می باشند و برخی دیگر برای پوست های تیره و موهای روشن مناسب می باشند.

راهکار های زیادی برای رفع تیرگی و سفید کردن بیکینی وجود دارد که یکی از راهکار های درمانی در کلینیک زیبایی ندای سلامت که به صورت کاملا تخصصی انجام می شود، مزووایت است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص مزووایت به صفحه مزووایت چیست مراجعه کنید.

لیزر بیکینی و انواع آن

مراحل لیزر موهای زائد واژن یا بیکینی

در این بخش قصد داریم به بررسی مراحل لیزر موهای زائد بیکینی «مراحل و نحوه ليزر كردن بيكينی» و پاسخ به سوالات مربوطه بپردازیم. در ناحیه شرمگاهی اغلب دسته ای از موهای زائد قرار دارد. این موهای زائد با مشکلاتی همراه هستند برای مثال یکی از مشکلاتی که دارند، ایجاد تعریق می باشد. البته علاوه برا این مورد ذکر شده این موضوع در روابط زناشویی نیز امکان دارد، تاثیرات منفی داشته باشد.

همانطور که در ابتدای پست ذکر شد خانم های زیادی هستند که تلاش می کنند با استفاده از وسایلی همانند: تیغ، موم و …. این ناحیه را شیو کنند. توجه داشته باشید استفاده از این شیوه ها نیز دارای مشکلاتی می باشد. برای مثال استفاده از تیغ برای این ناحیه موجب می شود در مدت زمان طولانی پوست شما دچار مشکلاتی شود.

یکی از رایج ترین مشکلات در این خصوص قرمزی پوست و جوش در این بخش حساس می باشد. یکی از شیوه های توصیه شده ای که سالها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و میان بانوان دارای محبوبیت زیادی می باشد، لیزر بیکینی است.

روش ليزر كردن موهاي زائد واژن یا نحوه لیزر موهای زائد واژن چگونه است؟ بهترین دستگاه لیزر بیکینی کدام می باشد؟
قبل از شیوه لیزر موهای زائد ناحیه ی بیکینی یا واژن لازم است بدانید، دلیل محبوبیت لیزر موهای زائد واژن زنان این می باشد که تاثیرات آن بلند مدت می باشد و دردی ندارد. این لیزر عموما در چند جلسه صورت می گیرد. پزشک متخصص عموما از دستگاه های لیزر مثل دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده می کند.

در خصوص این دستگاه باید بدانید میزان مشخصی از لیزر را به ناحیه واژن یا همان ناحیه بیکینی می تاباند. موها بعد از چند جلسه لیزر موهای زائد تناسلی زنان، یا نابود می شوند یا بسیار نازک می شوند.

شما می توانید برای آشنایی با انواع دستگاه لیزر همین حالا مقاله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در ندای سلامت مطالعه کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است؟ در این شیوه درمانی موها تا 85 درصد از بین خواهد رفت. توجه داشته باشید مدت زمان این جلسات طولانی نمی باشد تنها میان 8 تا 10 دقیقه زمان می برد. توجه داشته باشید بعد از انجام لیزر مراقبت هایی در این خصوص وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد بیکینی و بررسی برخی سوالات از جمله آیا لیزر واژن خطر دارد،
بپردازیم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که شما می توانید برای شناخت بیشتر این دستگاه به صفحه دستگاه لیزر پلاتینیوم مراجعه کنید.

تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی

تفاوت لیزر بیکینی با لیزر برزیلی چیست؟ عده زیادی از بانوان فرق میان لیزر خط بیکینی و لیزر برزیلی را نمی دانند. در خصوص این دو درمان باید بدانید کاملا مشابه هم هستند و عموما با هم اشتباه گرفته می شوند. خب در بخش زیر برای کسب اطلاع شما در این خصوص به بررسی دقیق این دو لیزر می پردازیم.

  • لیزر خط بیکینی : به مناطق بیرون از خط لباس زیر (شرت)، خط بیکینی می گویند. لازم است بدانید لیزر خط بیکینی تا 3 اینچ بیشتر از این خط را پوشش می دهد و این ناحیه را کاملا تمیز می کند. در این شیوه برخی از مناطق همانند بخش بالایی ناحیه شرمگاه و لبه های بیرونی این منطقه که زیر لباس زیر قرار دارند نیز تحت درمان قرار خواهند گرفت که البته انجام لیزر این مناطق به انتخاب مراجعه کننده بستگی دارد.
  • لیزر برزیلی : در این شیوه مناطق زیاد تری نسبت به خط بیکینی تحت درمان قرار خواهد گرفت. که این مناطق شامل: خط مقعد و لبه های خارجی ناحیه تناسلی می باشد. در این شیوه بخشی از موهای منطقه شرمگاهی به صورت یک نوار باریک باقی خواهند ماند. توجه داشته باشید در این نوع لیزر (لیزر برزیلی) داوطلب باید کاملا برهنه باشد.

لیزر مخچه پا یکی از خدمات ندای سلامت می باشد شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه لیزر میخچه پا مراجعه کنید.
قبل از لیزر بیکینی چه کنیم

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

قبل از لیزر بیکینی چه کنیم؟ در این بخش قصد داریم در ارتباط با اقدامات پیش از لیزر موهای زائد بیکینی «مراقبتهای قبل از لیزر موهای زائد واژن »صحبت کنیم. اگر قصد استفاده از این شیوه درمانی برای نابود کردن موهای زائد را دارید، باید مراقبت های قبل از لیزر مو را حتما انجام دهید. شما باید از یک هفته قبل از انجام لیزر این ناحیه بخش مورد نظر را با استفاده از تیغ شیو کنید. توجه داشته باشید برای این ناحیه بهترین شیوه استفاده از تیغ می باشد بنابراین نمی توانید از سایر لوازم شامل وکس یا موم و …. استفاده نمایید. چرا که استفاده از هر کدام از این شیوه خطراتی را در زمان درمان برای افراد به وجود می آورد.

  • شیو با استفاده از تیغ : برای دریافت نتایج عالی باید بین 12 تا 24 ساعت قبل از انجام این شیوه درمانی؛ موهای بخش مورد نظر را با استفاده از ژیلت و یا تیغ شیو نمایید.
  • استحمام : قبل از مراجعه به مرکز حتما حمام کنید. چون رعایت بهداشت شخصی در این روند درمانی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای ناحیه واژن از شویندهایی با PH مناسب استفاده نمایید. یکی از موارد منع استفاده، محصولات شیمیایی معطر می باشد. چرا که مواد شیمیایی این محصولات موجب تحریک شدن این مناطق شده و در نهایت بعد از انجام لیزر موجب خارش و لیزر می شود.
  • عدم قرار گیری در معرض اشعه نور خورشید : قرار گرفتن در مقابل اشعه نور خورشید و برنزه کردن پیش از انجام لیزر، موجب کاهش تاثیرات آن می شود و باعث آسیب رسیدن به پوست می شود.
  • از لباس راحت، نرم و گشاد استفاده نمایید: حتما توصیه می شود در این مرحله پوشیدن لباس های تنگ را کنار بگذارید و لباس گشاد، راحت و نرم بپوشید. چرا که پوشیدن لباس های تنگ موجب ایجاد اصطحکاک در پوست شده  و آن راتحریک پذیر خواهد کرد.
  • استرس نداشته باشید و آن را کنترل کنید: در طی این درمان لازم است آرامش خود را حفظ کنید و استرس نداشته باشید و در حین درمان احساس خجالت (خجالت از لیزر بیکینی نی نی سایت) نکنید. در مرکز تخصصی ندای سلامت تمام تلاش کادر درمانی این مرکز بر این است تا محیطی ایمن، آرام و بدون استرس را برای تمام مراجعین فراهم کند.

با ما همراه باشید در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی و مراقبت‌های پس از آن همچنین مزایای لیزر موهای زائد بیکینی بپردازیم.

عده زیادی از افراد به دنبال مشاهده نتایج عمل زیبایی واژن هستند به همین منظور می توانید به صفحه عمل زیبایی واژن قبل و بعد مراجعه کنید.

مراقبت ­های بعد از لیزر بیکینی

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی یا مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد واژن چیست؟ در خصوص مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باید بدانید مواردی که باید از انجام آن خودداری کنید، دست زدن به منطقه مورد نظر می باشد. چرا که امکان دارد این ناحیه دارای التهاب باشد که با دست زدن شما دچار خارش و سوزش شود. در صورت مشاهده چنین مواردی حتما به پزشک متخصص خود اعلام کنید.

در خصوص مراقبت بعد از لیزر بیکینی نی نی سایت استفاده از کمپرس یخ یکی از مهم ترین موارد و فعالیت ها در این زمینه می باشد. با توجه به اینکه لیزر با استفاده از گرما فولیکول های پوست را نابود می کند، دمای نواحی مورد نظر امکان دارد که به میزان زیاد بالا باشد. به همین علت بعد از لیزر بیکینی استفاده از کمپرس یخ یکی زا مواردی می باشد که به کاهش دمای پوست و بدن کمک زیادی می کند.

تلاش کنید بعد از انجام این شیوه درمانی، از شیو کردن استفاده نکنید. چرا که استفاده از تیغ بر  روی پوست فولیکول های مو را دست نخورده نگه می دارد و شیوه درمان را بی تاثیر خواهد کرد. الته امکان دارد در میان جلسات نیاز به شیو و استفاده از تیغ داشته باشید که استفاده از آن بلامانع است. اما در حالت کلی نیاز به استفاده از آن در طول زمان کمتر خواهد  شد. البته تا زمانی که تمام جلسات درمانی تمام نشده باشد از کندن مو، بلیچ، کرم های رفع موهای زائد، اپیلاسیون و ….. بر روی منطقه مورد نظر خودداری کنید. چرا استفاده از این شیوه ها موجب می شود که برای شما مشکلاتی به وجود آید. البته توجه داشته باشید استفاده از تیغ بعد از سه روز پس از درمان مانعی ندارد.

عده ای افراد به دنبال حکم شرعی انجام لیزر بیکینی هستند، به همین منظور شما می توانید مقاله حکم لیزر بیکینی از نظر خامنه ای را مطالعه کنید.

نحوه خوابیدن برای لیزر بیکینی

عده زیادی از افراد در خصوص نحوه خوابیدن برای لیزر بیکینی نی نی سایت سوال می پرسند باید بگوییم نکات مهمی در خصوص نحوه خوابیدن برای لیزر بیکینی وجود ندارد، تنها پیشنهاد ما استفاده از شلوار نازک، راحت و آزاد می باشد. همچنین می توانید از کرم مرطوب کننده به میزان کمی بر روی پوست ناحیه بیکینی خود استفاده کنید.

تزریق ژل به واژن یکی دیگر از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انجام آن به صفحه تزریق ژل به واژن مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای اطمینان از دریافت نتایج این شیوه درمانی مقاله عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن را مطالعه کنید.

فواید لیزر موهای زائد بیکینی

فواید لیزر موهای زاید در ناحیه ی بیکینی چیست؟ در این بخش قصد داریم به بررسی مزایا و فواید لیزر موهای بیکینی بپردازیم.

برخی از مزایای لیزر موهای زائد بیکینی به شرح زیر می باشد:

  • کاهش رشد موها
  • نتایج دائمی
  • جلوگیری از تحریک پوست
  • صافی و نرمی پوست
  • آسانی و راحتی
  • پیشگیری از جوش و التهاب

با ما همراه باشید در ادامه به بررسی خطرات لیزر موهای زائد بیکینی می پردازیم.

عوارض لیزر موهای زائد واژن

اگر نمی دانید لیزر موهای زائد واژن چه عوارضی دارد با ما همراه باشید در این بخش قصد داریم به بررسی عوارض لیزر موهای زائد بیکینی بپردازیم.

در خصوص عوارض لیزر موهای زائد واژن نی نی سایت باید بدانید استفاده از هر شیوه درمانی عوارضی به همراه دارد. اما نکته ای که وجود دارد این می باشد که هر شیوه ای اگر به درستی و اصول انجام شود، خطراتی به همراه نخواهد داشت. لیزر بیکینی نیز یکی از شیوه های می باشد که در صورت استفاده غلط از آن باید  انتظار رو به رو شدن با خطرات را داشته باشید. استفاده از تیغ می تواند باعث بروز زخم، قرمزی، بریدگی، بروز زگیل تناسلی، تبخال و ……. شود. البته لازم است بدانید استفاده از تیغ علاوه بر موارد ذکر شده موجب ایجاد جوش و موی زیر پوستی نیز خواهد شد. اما انجام لیزر این مشکلات را ندارد. این موضوع نشان می دهد استفاده از لیزر چندان روش پر خطری محسوب نمی شود.

با توجه به اینکه لیزر تاثیرات زیادی بر روی فولیکول های پوست دارد و آنها را دستخوش تغییر می کند، استفاده از لیزر بیکینی در بعضی افراد موجب به وجود آمدن عوارضی همانند قرمزی پوست خواهد شد. در بعضی موارد نادر امکان دارد استفاده از این شیوه موجب سوختگی شود و این موضوع به ماهر نبودن پزشک و ظریف بودن پوست ربط دارد. در بعضی موارد دیگر امکان دارد که پوست دچار خارش شود. طبیعی است که خاراندن این منطقه  تاثیرات خوبی به همراه ندارد و موجب قرمز شدن پوست فرد خواهد شد. همچنین امکان دارد در برخی افراد احساس درد به وجود آید. توجه داشته باشید عوارض لیزر موهای زائد موقت هستند و از بین می روند.

افرادی که از این شیوه استفاده می کنند همیشه این نگرانی را دارند که استفاده از لیزر موهای زائد به علت نفوذ به اندام های داخلی و ساختار سلولی بدن بتواند موجب به ایجاد ناباروری شود. گرچه تحقیقات گوناگون نشان دهد که پرتوهایی که در جریان این شیوه زیبایی انتشار می یابند، نمی توانند به هیچ کدام از اعضای داخلی بدن نفوذ نماید و در نهایت به آن آسیب برسانند.

با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی عوارض لیزر بیکینی برای دختر و عوارض لیزر واژن در دوران بارداری بپردازیم.


زگیل تناسلی در زنان یکی از شایع ترین بیماری های می باشد که امروزه افراد دچار آن می شوند. برای اطلاع از علائم و راهکار های درمانی زگیل تناسلی به صفحه علائم زگیل تناسلی در زنان مراجعه کنید.

عوارض لیزر بیکینی برای دختر چیست

عوارض لیزر ناحیه تناسلی برای دختر مجرد چیست؟ در خصوص عوارض لیزر بیکینی برای دختر مجرد لازم است بدانید از رایج ترین عوارض لیزر بیکینی برای دختر می توان به تحریک پوست، تورم، قرمزی، درد یا ناراحتی در حین و بعد از عمل اشاره کرد. البته در مواقع نادر خطر زخم، عفونت، تغییر رنگ پوست نیز وجود دارد.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در زنان باردای

در خصوص عوارض و خطرات لیزر بیکینی باید بدانید، 3 ماه اول از بحرانی ترین زمان ها برای رشد جنین می باشد. لیزر موهای زائد در این مدت می تواندبرخی مشکلات سلامتی، خطر سقط جنین، نقایص مادرزادی و ….. را افزایش دهد.

سه ماهه دوم : سه ماهه دوم زمان ایمن تری برای لیزر موهای زائد می باشد، اما هنوز خطراتی وجود دارد. برخی از عوارض لیزر در این مدت شامل: خطر سوختگی، جای زخم و تغییر رنگدانه های پوست می باشد.

هایفو واژینال یک درمان غیر تهاجمی و بدون احتیاج به بیهوشی یا هر نوع جراحی می باشد که جهت درمان بعضی موارد مانند سفت کردن و جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شیوه درمانی می توانید به صفحه هایفو واژینال مراجعه کنید.

آیا لیزر بیکینی باعث سرطان می شود

به طور کلی باید بگوییم پرتو های غیر یونیزه لیزر به قسمتی از پوست که قرار است موهای زائد را از بین ببرد، تابیده می شود. این پرتوها به رنگ دانه های ملانینی مو گرما خواهند داد و فولیکول های آن منطقه تحت تاثیر گرما تخریب خواهند شد. توجه داشته باشید لیزر هیچ صدمه ای به بافت اطراف وارد نکرده و تنها فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد. به این صورت در فولیکول های تخریب شده دیگر مویی رشد نخواهد کرد.

عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

اگر در جستجوی عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان به زودی در این بخش عکس لیزر بیکینی قبل و بعد برای مجموعه ندای سلامت را می توانید مشاهده نمایید.

آیا لیزر بیکینی باعث ابتلا به زگیل تناسلی میشود؟ البته که اجرای لیزر برای حذف موهای بیکینی نمی‌ تواند به‌ طور مستقیم باعث ابتلا به زگیل تناسلی شود. این ادعا که لیزر باعث ظهور یا تشدید زگیل تناسلی می‌ شود، براساس تحقیقات و دیدگاه‌های متخصصین پزشکی مورد تکذیب قرار می‌ گیرد. فرآیند لیزر بر روی فولیکول‌ های مویی تمرکز دارد و نه بر روی عفونت‌ های ویروسی، که باعث کاهش احتمال انتقال ویروس هرپس سیمپلکس (HSV) در حین انجام این روش می‌ شود.

لیزر بیکینی یا اپیلاسیون

لیزر بیکینی یا اپیلاسیون

عده زیادی از افراد در خصوص لیزر بیکینی یا اپلاسیون سوال می پرسند که کدام شیوه بهتر می باشد که ما در این بخش برای جواب به سوالات شما این دو شیوه را با هم بررسی و مقایسه می کنیم.

  •   می دانید که اپلاسیون یک شیوه موقت برای حذف موهای زائد می باشد. اپیلاسیون با وجود اینکه سرعت رشد مو ها را کاهش می دهد اما موردی که وجود دارد این است که از رویش مجدد موها جلوگیری نمی کند. در مقابل لیزر بیکینی با تخریب فولیکول موهای بیکینی با درصد زیادی رشد آن ها را متوقف خواهد کرد و شیوه ای با اثر گذاری دائمی می باشد.
  • در اپیلاسیون احتمال صدمه و تحریک پوست وجود دارد در صورتی که لیزر اگر توسط متخصص انجام شود، از کم عوارض ترین شیوه ها می باشد.
  • در شیوه اپیلاسیون بر عکس شیوه لیزر موهای زائد بیکینی، احتمال انتقال بیماری های عفونتی مقاربتی زیاد می باشد.
  • شیوه لیزر بیکینی میان 6 تا 8 جلسه با دردی جزئی و قابل تحمل همراه می باشد و بعد از پایان دوره، دیگر در ارتباط با از بین بردن موهای زائد خود دردی را احساس نخواهید کرد. درست می باشد که اپیلاسیون بیکینی در یک جلسه رخ می دهد اما هر جلسه باید درد بیشتری را تحمل کنید.

چه کسانی می توانند لیزر بیکینی انجام دهند

عده زیادی از افراد این سوال را می پرسند که آیا می توانند لیزر بیکینی انجام دهند، زمانی که لیزر موهای زائد در ابتدا معرفی شد برای کسانی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند، در نظر گرفته شده است. اما دستگاه های لیزر جدید و فناوری ها برای همه انواع پوست نتایج فوق العاده ای را ارائه خواهد داد.

چه کسانی نمیتوانند لیزر بیکینی انجام دهند

ممنوعیت استفاده از لیزر بیکینی مختص چه کسانی می باشد؟ چه کسانی نمی‌توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟ پیش از انجام لیزر موهای زائد بیکینی زنان باید در ابتدا یک جلسه مشاوره با اپراتور داشته باشید تا اطمینان کامل از سلامت جسمی بدن خود بدست آورید. در این جلسه مشاوره هر نوع مشکل یا عارضه پوستی داشته باشید می توانید به اپراتور اطلاع دهید. معمولا چندین علت وجود دارد که امکان دارد اپراتور شما را از انجام لیزر بدن منصرف کند. از جمله این موارد و دلایل می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در صورت بارداری یا اقدام برای باردار شدن
  • بانوانی که اقدام به بارداری کرده اند یا باردار هستند.
  • افرادی که داروهای هورمونی استفاده می کنند.
  • افرادی که از داروهای خاص استفاده می کنند.
  • کسانی که با استفاده از لیزر موهای زائد پوستشان سوخته و یا تیره رنگ شده
  • افرادی که از شیوه هورمون درمانی جهت درمان ناباروری و درمان تیروئید استفاده می کنند.
قیمت لیزر موهای زائد واژن

قیمت لیزر موهای زائد واژن

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟ در خصوص هزینه لیزر موهای زائد واژن یا همان هزینه لیزر موهای زائد بیکینی باید بدانید از آنجایی که شیوه درمانی لیزر موهای زائد در یک جلسه صورت نمی گیرد، نمی توان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد. به صورت کلی هزینه های درمانی در کشور ایران پایین می باشد اما پایین بودن قیمت لیزر موهای زائد بدن دلیل بر بی کیفیت بودن آن خدمات درمانی نیست.

بهترین کلینیک برای لیزر بیکینی کدام است؟ کلینیک لیزر موهای زائد ندای سلامت یکی از معروف ترین و معتبر ترین ها در این زمینه می باشد.

به صورت کلی هزینه لیزر بیکینی در کلینیک ندای سلامت 800 هزار تومان می باشد که طی 10 تا 12 جلسه انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جلسات درمانی لیزر موهای زائد واژن از طریق شماره های درج شده در این صفحه با کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

ایا لیزر موهای زائد واژن عوارض دارد

عده زیادی از افراد می پرسند؛ لیزر موهای زائد بیکینی چه عوارضی دارد؟ به همین خاطر ما در بخش عوارض ليزر كردن موهاي زائد واژن به طور کلی صبت کرده ایم. اگر نمی دانید عوارض لیزر واژن چیست، پیشنهاد می کنم حتما به بخش عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی در این مقاله مراجعه کنید.

آیا لیزر بیکینی با درد و سوختگی همراه است

در پاسخ به سوال اینکه آیا لیزر بیکینی درد دارد باید بگوییم لازم است بدانید لیزر همانند دیگر شیوه های زیبایی با کمی سوزش و درد همراه می باشد. درد و سوزش آن تنها در هنگام انجام لیزر می باشد و بعد از آن به هیچ وجه دردی را حس نخواهید کرد. توجه داشته باشید در اکثر کلینیک های درمانی برای کاهش درد و سوزش بر اثر لیزر از پماد های مخصوص استفاده می کنند.

ایا لیزر موهای زائد باعث سفیدی واژن میشود؟

آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث روشن شدن پوست میشود؟ آیا با لیزر موهای زائد بیکینی سفید میشود؟ اگر چه لیزر موهای زائد در برخی موارد به روشن تر شدن پوست کمک می کند.اما نمی تواند در این مورد معجزه کند. برخلاف باورهای متداول، انجام لیزر برای حذف موهای زائد در منطقه بیکینی به‌طور مستقیم با سفیدی واژن مرتبط نیست. فرآیند لیزر بر روی موهای زائد این منطقه و بافت پوستی انجام می‌شود و تاثیری بر رنگ و یا سفیدی واژن ندارد.

لیزر موهای زائد واژن ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟ایا اشعه لیزر برای دختر ضرر دارد؟ استفاده از این شیوه درمانی برای افراد ضرری ندارد البته همانند شیوه های دیگر دارای عوارض هایی می باشد که در بخش های بالا به آن پرداخته ایم.

پیشنهاد برای مطالعه »» یکی از پر تکرار ترین سوالات در خصوص لیزر در ارتباط با ضرر لیزر برای تخمدان می باشد. شما می توانید برای اطلاع در این خصوص به صفحه ” آیا لیزر برای تخمدان ضرر دارد” مراجعه نمایید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی میشود؟

خیر. اخیرا افراد زیادی در این خصوص سوال می پرسند، لازم است بدانید لیزر موهای زائد و اشعه آن تنها موجب آسیب رسیدن به فولیکول های مو می شود. بنابراین موجب نازایی افراد و ….. نمی شود.

آیا نازایی از دسته عوارض های لیزر مو های زائد می باشد؟ شما می توانید برای اطلاع از این موضوع همین حالا به صفحه آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود، مراجعه نمایید.

بعد از لیزر موهای زائد بیکینی میتوان رابطه داشت

از سوالات پر تکرار در خصوص لیزر بیکینی در خصوص این می باشد که آیا بعد از لیزر موهای زائد بیکینی میتوان رابطه داشت نی نی سایت، در این خصوص باید بگوییم برای رابطه جنسی لازم است حداقل 24 ساعت بعد از لیزر بیکینی صبر کرده و به پوست اجازه دهید تا بهبود پیدا کند تا خطر عفونت کاهش پیدا کند.

آیا آقایان هم می‌توانند لیزر بیکینی انجام دهند

آیا لیزر بیکینی برای آقایان نیز ممکن است؟در ارتباط با لیزر موهای زائد بیکینی مردان باید بدانید، مردان می توانند با استفاده از تکنولوژی لیزر از شیوه های سنتی همانند: استفاده از تیغ، کرم های موبر برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی و پودر ها خلاص شوند. با انجام چندین جلسه لیزر موهای زائد ناحیه را کاهش دهند.

چند جلسه لیزر برای موهای ناحیه تناسلی لازم است

معمولا برای لیزر موهای زائد پا شش جلسه کافی می باشد اما لیزر موهای زائد صورت به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد. چرا که جنس موهای این قسمت با یکدیگر متفاوت می باشد. به صورت کلی تعداد جلسات لازم برای افراد گوناگون کاملا متفاوت می باشد. برای مثال امکان دارد شخصی تنها به پنج جلسه نیاز داشته باشد در صورتی که فردی دیگر برای رسیدن به نتیجه دلخواه به هشت جلسه احتیاج داشته باشد.

تعداد جلسات رفع موهای زائد واژن چقدر است؟ ناحیه بیکینی جزء بی دردسر ترین مناطق برای لیزر می باشد که معمولا 6 تا 8 جلسه 30 دقیقه ای برای دریافت بهترین نتیجه درمانی برای این ناحیه کافی می باشد. توجه داشته باشید بعد از هر جلسه تا زمان جلسه بعدی یک ماه فاصله می باشد.

آیا لیزر موهای زائد واژن باعث تیرگی واژن میشود

لازم است بدانید لیزر اگر به صورت استاندارد صورت گیرد به هیچ وجه موجب ایجاد لک یا تغییر رنگ تیره بر روی پوست ناحیه مورد نظر نخواهد شد حتی تا میزانی موجب روشن تر شدن این ناحیه نیز می گردد.

خجالت ميكشم لیزر بیکینی شامل کجا است

عده زیاد از افراد در سایت نی نی سایت در خصوص خجالت از لیزر بیکینی نی نی سایت صحبت کرده اند، به طور کلی نواحی لیزر بیکینی شامل : تمام بخش هایی می باشد که بخش جلوی لباس زیر آن را پوشانده به علاوه بخش کمی خارج از لباس. دقت داشته باشید لیزر باسن و خط باسن از این نواحی جدا می باشد و شما می توانید برای این نواحی نیز لیزر را انجام دهید.

سن مناسب لیزر موهای زائد واژن

بهترین سن برای شروع لیزر بیکینی چه سنی است؟بهترین سن دختران برای لیزر بیکینی چند است؟بهترین زمان برای لیزر بیکینی لازم است بدانید برای انجام این شیوه محدودیت سنی وجود ندارد چه 19 ساله باشید چه 90 ساله باشید، می توانید از این شیوه درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید بهترین سن برای لیزر موهای زائد در واقع منظور سنی می باشد که در آن فرد بهترین نتیجه را از این شیوه درمانی دریافت می کند.

آیا نتیجه لیزر بیکینی دائمی می باشد

در خصوص نتایج لیزر موهای زائد بیکینی باید بدانید تا میزان زیادی دائمی می باشد. لیزر با نابودی فولیکول مو، موها را به صورت کامل از بین می برد. البته داشته باشید در جلسات اولیه لیزر، فولیکول ها مو تنها آسیب می بیند، به همین علت می باشد که مو در همان منطقه مجدد رشد می کند.

آیا لیزر بیکینی دختران جوان و نوجوان خطرناک است

خیر. لازم است بدانید عمق نفوذ لیزر در حد چند میلی متر می باشد. لازم به ذکر است لیزر موهای زائد نمی تواند مشکلی برای ناحیه تناسلی دختران جوان به وجود آورد.

سوالات متداول

بهترین سن برای شروع لیزر بیکینی چه موقع می باشد؟

لازم است بدانید برای انجام این شیوه محدودیت سنی وجود ندارد چه 19 ساله باشید چه 90 ساله باشید، می توانید از این شیوه درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده نمایید.

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده؟

عموما بعد از جلسه ششم تا هشتم تقریبا هشتاد درصد رشد موها کاهش می یابد. در خصوص تعیین تعداد جلسات لیزر این ناحیه، مو و نوع پوست ناحیه ی مورد نظر تعیین کننده میزان جلسات لیزر می باشد.

در کدام مرکز لیزر بیکینی انجام دهیم؟

یکی از مهم ترین و موثر ترین نکات در خصوص دریافت نتیجه عالی در خصوص تناسلی لیزر موهای زائد واژن یا همان ناحیه حساس بیکینی، انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد می باشد. در این مراکز تخصصی با داشتن بهترین و به روز ترین دستگاه ها و افراد متخصص و کادر درمانی مجرب می توان بهترین نتایج را دریافت کرد. بهترین مرکز لیزر بیکینی ، مرکز ندای سلامت می باشد.

لیزر موهای زائد واژن برای چه کسانی ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد واژن برای افرادی ضرر دارد که شامل این موارد می باشد : در صورت بارداری یا اقدام برای باردار شدن، افرادی که داروهای هورمونی استفاده می کنند، افرادی که از داروهای خاص استفاده می کنند و ….

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین