بهترین راه های افزایش ماندگاری بوتاکس صورت و پیشانی

بهترین راه های افزایش ماندگاری بوتاکس

آیا می توان ماندگاری بوتاکس را روی صورت و پیشانی افزایش داد؟ بهترین راه های افزایش ماندگاری بوتاکس صورت و پیشانی کدامند؟ کدام بوتاکس ماندگاری و کیفیت بیشتری دارد؟ و….

سوالات مذکور از جمله سوالاتی می باشد اغلب کسانی که حتی یک بار بوتاکس کرده اند از خود می پرسند و ما در این مقاله به صورت کامل به این سوالات پاسخ می دهیم.

از آنجا که بوتاکس یک داروی موقت برای لیفتینگ و بالا بردن و همچنین جوان سازی و از بین برنده چین و چروک می باشد، این نکته در مورد آن وجود دارد که باید هر چند وقت یک بار یک برای تزریق کردن دوباره بوتاکس اقدام کرد چرا که اثر بوتاکس در طول زمان کم می شود و باید با تزریق دوباره مقدار معینی از بوتاکس تجدید شود.

معملا بهترین مارک بوتاکس (معمولا مسپورت و دیسپورت )یک اثر هفت ماهه دارد و پس از آن شما دوباره باید اقدام به تزریق بوتاکس نمایید، اما باید بدانید که شما می توانید با انجام دادن و یکسری مراقبت های ساده ماندگاری بوتاکس را افزایش داده و ماندگاری بوتاکس حتی تا سه ماه یا بیشتر بالا ببرید.

قبل از هرچیزی باید به شما چند هشدار را در رابطه با بوتاکس و تزریق آن بدهم و پس از آن به هدف اصلی مقاله یعنی بهترین راه های افزایش ماندگاری بوتاکس صورت و پیشانی می پردازیم.

باید بدانید که بسیاری از مراکز زیبایی اقدام به تبلیغات گسترده و دروغین در رابطه با تزریق کردن بوتاکس با ماندگاری یک و حتی دو ساله می کنند. قابل توجه است که هیچ نوع از بوتاکس های معتبر چنین مدتی حتی تا یک سال دوام نمی آورند و تزریق آن ها کاری بسیار خطرناک می باشد. معمولا بوتاکس های بی کیفیت چینی اینگونه می باشند.

لازم به توجه می باشد ماندگاری بوتاکس تا حد زیادی بسته به نحوه تزریق، مقدار تزریق و عضله مورد تزریق قرار گرفته آن می باشد. اگر بوتاکس توسط یک پزشک زیبایی متخصص و حرفه ای انجام گیرد می تواند تا مقدار زیادی ماندگاری بوتاکس را بالا ببرد.

نکته 1 » برای این که بوتاکس بتواند بعد از تزریق به ناحیه مورد نظر خیلی زود اثرات مثبت خود را بروی بدن ما بگذارد عواملی مثل نقاط تزریق بوتاکس که باید توسط پزشک به درستی انتخاب شوند.

نکته 2 » برای آشنای با انواع بوتاکس شما می توانید با مراجعه به صفحه بوتاکس زئومین با این برند معتبر آلمانی آشنا شوید، و با مطالعه مقاله بوتاکس دیسپورت هم این برند ساخت کشور انگلستان را مورد بررسی قرار دهید.

و جهت آشنایی با برند های معتبر ایرانی نیز می توانید مقاله بوتاکس مسپورت را مطالعه نمایید.

شما می توانید از مشاوره رایگان مطب زیبایی ندای سلامت تهران به صورت حضوری و تلفنی در جهت تزریق بوتاکس استفاده نمایید. بهترین متخصصان این مطب زیبایی بهترین مشاوره را به شما ارائه می دهند.

به طور کلی راه های افزایش ماندگاری بوتاکس شامل یک سری فعالیت های مراقبتی می باشد که بوتاکس و همچنین پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

از جمله بهترین راه های که به افزایش ماندگاری بوتاکس منجر می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دوری از نور خورشید – انتخاب پزشک مجرب – مصرف روی – مراقبت از پوست – جلاست ترمیمی بوتاکس – تامین آب مورد نیاز بدن – مرطوب نگه داشتن پوست – تغذیه سالم.

افزایش ماندگاری بوتاکس با دوری از نور خورشید

عوارض ماندن به صورت طولانی زیر نور خورشید بر کسی پوشیده نیست. باید بدانید که این نور خورشید و اشعه های UV به آن هم در حالی که به صورت مستقیم و بدن واسطه و یا کرم ضد آفتاب به پوست می تابد، نه تنها موجب آسیب رساندن به پوست می شود بله طول عمر بوتاکس را تا حد زیادی کم می کند.

باید بدانید که یکی از مراقبت های ویژه برای کسانی که اقدام به تزریق کردن ماده بوتاکس کرده اند عدم ایستادن به مد طولانی زیر نور خورشید می باشد.

باید همیشه به این نکته توجه داشته باشید که چه در زمانی که اقدام به تزریق کردن ماده بوتاکس کرده اید و چه در زمانی که هیچگونه بوتاکسی تزریق نکرده اید از کرم های ضد آفتاب برای جلوگیری از آسیب رساندن نور خورشید به پوست استفاده کنید.

نکته مهم: در مدت یک هفته بعد از انجام بوتاکس به هیچ عنوان از هیچ یک از کرم ها و لوسیون ها استفاده نکنید زیرا باعث پخش شدن بوتاکس در نواحی دیگر می شود. بعد از این مدت هرگاه خواستید در معرض نور خورشید باشید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.

توجه » بویژه کسانی که بوتاکس پیشانی را برای از بین بردن چروک ها و خطوط ایجاد شده در ناحیه پیشانی انجام داده اند باید دقت داشته باشند که به هیچ عنوان این بخش از صورت خود را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهند.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام بوتاکس بینی به منظور رفع افتادگی بینی

افزایش ماندگاری بوتاکس با انتخاب پزشک مجرب

همانطور که گفته شد انتخاب پزشک مجرب و حرفه ای تاثیر زیادی در ماندگاری بوتاکس دارد. یک پزشک حرفه ای به خوبی می داند که باید بوتاکس را دقیقا به کدام یک از عضلات و با چه مقدار تزریق کند تا ضمن افزایش ماندگاری آن از عوارض بوتاکس جلوگیری کند.

توجه » در صورتی که شما برای انجام بوتاکس یک پزشک مجرب و باتجربه را انتخاب نمایید، پزشک شما به توجه به تخصصی که در این زمینه دارد به خوبی می تواند از مارک های معتبر و با کیفیت برای هر نقطه از بدن استفاده نماید.

به عنوان مثال برای انجام بوتاکس لب که با هدف زیبایی انجام می شود، برند های خارجی با مقدار دوز مناسب می توانند مناسب باشند، و یا برای انجام بوتاکس واژن که با هدف رفع مشکلات تناسلی خانم ها انجام می شود، برند زئومین می تواند گزینه مناسبی باشد.

درصورتی که بوتاکس با هدف رفع تعریق برخی نقاط بدن مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان مثال انجام دادن بوتاکس زیر بغل، و یا انجام تزریق بوتاکس کف دست، برند ایرانی مصپورت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

افزایش ماندگاری بوتاکس با مصرف روی

لازم است بدانید که روی رابطه مستقمی با پوست و فعالیت های آن دارد. بسیاری از بیماری های پوستی و کچلی ها و همچنین پیری رود رس پوست به دلیل عدم وجود روی کافی در پوست می باشد. مصرف روی تاثیر زیادری در ماندگاری بوتاکس دار و سبب افزایش ماندگاری آن می شود.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه بوتاکس گردن در کلینیک تخصصی ندای سلامت

افزایش ماندگاری بوتاکس با مراقبت از پوست

به طور کلی مراقب از پوست شامل تمیز نگه داشتن پوست از آلودگی ها، مرطوب نگه داشتن پوست و استفاده از کرم های مرطوب کننده می باشد. اینگونه فعالیت ها نیز تاثیر بسیار زیادی در افزایش ماندگاری پوست دارند

افزایش ماندگاری بوتاکس با ترمیم بوتاکس

اگر می خواهید تاثیر بوتاکس دائمی باشد لازم است تا در جلسات منظم و قبل از از بین رفتن کامل اثر بوتاکس اقدام به تجدید آن کنید. در این صورت علاوه بر هزینه کمتر چین و چروک های بعد از، از بین رفتن کامل بوتاکس ظاهر نمی شوند.

به عنوان مثال اگر شما بوتاکس ابرو را برای بالا بردن دم ابرو های خود انجام می دهید، می توانید در چند جلسه بین بازه های زمانی مختلف یک برند معتبر بوتاکس را به ناحیه مورد نظر تزریق نمایید.

باید بدانید که موارد ذکر شده تنها راه های برای بهبود و افزایش ماندگاری و طول عمر بوتاکس در نواحی صورت و پیشانی می باشد و امیدوارم که این موارد و این مقاله بتواند تاثیر و ماندگاری بوتاکس را بالا ببرد.

شما می توانید در مقالات زیر را در خصوص بوتاکس مطالعه نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

شما می توانید در مطب زیبایی ندای سلامت توسط بهترین متخصصان زیبایی و بهترین نوع بوتاکس اقدام به تزریق این ماده نمایید.

همچینن می توانید از مشاوره رایگان این مرکز در خصوص بوتاکس استفاده نمایید.

شماره تماس های کلینیک تزریق بوتاکس تهران : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مقاله بهترین راه های افزایش ماندگاری بوتاکس صورت و پیشانی رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین