بوتاکس زئومین

بوتاکس زئومین

قیمت بوتاکس زئومین آلمان و ویژگی های بوتاکس زئومین یکی از سوالات مهم متقاضان بوتاکس است، با توجه به درخواست بسیاری مشتریان، در این مقاله به صورت تخصصی اقدام به تشریح بوتاکس زئومین و به خصوص بوتاکس زئومین آلمان می کنیم، برای آگاهی از مزایا، ویژگی ها و قیمت بوتاکس زئومین در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.


اگر به دنبال یادگیری تزریق بوتاکس هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه دوره بوتاکس مراجعه کنید.

بوتاکس زئومین چیست

بوتاکس زئومین محصول کشور آلمان می باشد و از بهترین برند های رفع چین و چروک و درمان بیماری های مختلف می باشد، از  نکات قابل توجه در مورد بوتاکس زئومین، تفاوت آن با دیگر برند های بوتاکس است.

تمامی برند های بوتاکس اگر در دماهای دو تا شش درجه نگهداری نشوند خاصیت خود را از دست می دهند و در صورتی که شرایط نگهداری بوتاکس زئومین به این صورت است که با دما های مختلف سازگار است، از دیگر مواردی که در مورد زئومین اهمیت دارد، این است که احتمال خطا در این بوتاکس تقریبا صفر می باشد و عوارض آن نسبت به دیگر برند ها کمتر است، ضمنا تزریق بوتاکس زئومین در کمترین زمان و بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت طولانی مدت انجام می شود، به همین دلیل است که این برند را به عنوان بهترین مارک بوتاکس خارجی می شناسند.

قیمت بوتاکس زئومین

در پاسخ به سوال قیمت زئومین چه قدر است باید بگوییم با توجه به مزیت های فوق العاده بوتاکس زئومین قیمت آن بسیار مناسب می باشد. معمولا قیمت بوتاکس زئومین آلمانی حدود 2 میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.

اگر اطلاعی در خصوص قیمت بوتاکس در المان و یا قیمت بوتاکس آلمانی ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید. همچنین شما می توانید برای اطمینان از قیمت بوتاکس، می توانید قیمت بوتاکس زئومین دیجی کالا را با قیمت این بوتاکس در سایت های مختلف را مورد بررسی قرار دهید.


برخی از افراداطلاعاتی در خصوص هزینه بوتاکس ندارند، شما میتوانید به این منظور به صفحه قیمت بوتاکس مراجعه کنید.

قیمت بوتاکس زئومین 50 واحدی

قیمت بوتاکس زئومین 50 واحدی حدود 2 میلیون تومان است، البته در مورد این که چند واحد بوتاکس زئومین برای رفع چین و چروک های صورت شما تزریق خواهد شد، این موضوع کاملا بستگی به شرایط پوست شما، و میزان خطوط و چین و چورک های ایجاد شده در نواحی مختلف صورت دارد، که برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه تزریق بوتاکس شما می توانید با شماره های 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986 تماس بگرید.

آیا بوتاکس زئومین آلمان قیمت ثابتی دارد؟ خیر. با توجه به نوسانات بازار نمی توان یه قیمت ثابت برای این محصول به طور دقیق اعلام نمود.

لازم است بدانید بوتاکس معده اخیرا بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. اگر اطلاعاتی در خصوص این نوع بوتاکس ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه هزینه بوتاکس معده مراجعه کنید.

کاربرد های بوتاکس زئومین

بوتاکس زئومین از سم بوتولونیم نوع A تولید می شود، اصلی ترین نوع این بوتاکس ، زئومین آلمان می باشد که دارای تاییده FDA نیز است، از مهمترین کاربرد های بوتاکس زئومین آلمان علاوه بر از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم و پیشانی، درمان بیماری لفارواسپاسم یا همان پلک زدن بی اختیار و خط های اخم هستند، شاید جالب باشد بدانید که زئومین باعث بهبود سردرد های میگرنی و تسکین آن می شود، تزریق بوتاکس زئومین باعث رفع تمامی چین و چروک های ایجاد شده که در اثر افزایش سن پدید آمده اند می شود، البته این روش یک روش غیر دائمی برای جوانسازی پوست است، و در بازه های زمانی مختلف باید تمدید شود، ضمنا یکی دیگر از کاربردهای این برند این است که از سرم زئومین برای بوتاکس مو نیز استفاده می شود.

یکی از مواردی که افراد در خصوص آن سوال می پرسند مربوط به سردرد بعد از بوتاکس می باشد. اگر اطلاعاتی در خصوص علت سردرد بوتاکس ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه سردرد بعد از بوتاکس مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس زئومین آلمان چگونه است

تزریق بوتاکس زئومین آلمان در طول یک جلسه که حدودا 25 دقیقه طول می کشد، پزشک زیبایی مقداری بوتاکس را به محل مربوطه تزریق می کند، معمولا پزشکان زیبایی بین 2 تا 15 تزریق را در هر جلسه در نقاط مورد نظر انجام می دهند، تزریقات معمولا دردناک نبوده و تنها با بی حسی موضعی انجام می پزیرند.

برحسب سن، مقدار چین و چروک و نقاط انتخابی برای درمان، تعداد جلسات متفاوت می باشند اما در بسیاری از مواقع یک جلسه برای تزریق بوتاکس زئومین کافی می باشد.

با توجه به این موضوع که افراد از نظر سن و میزان چین و چروک متفاوت هستند، نتیجه تزریق کردن بوتاکس زئومین نیز در آن ها متفاوت می باشد.

لازم است بدانید بوتاکس ابرو یکی از نواحی تزریق بواکس می باشد که با استفاده از بوتاکس ابرو عضلات اخم و کنار ابرو، عضلات حلقوی چشم، این قسمت ها شل می‌شود و به این صورت پیشانی بالا می‌رود و ابرو هم به بالا کشیده می‌شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص همین حالا از طریق لینک موجود به صفحه بوتاکس ابرو قبل و بعد مراجعه نمایید.

در بسیاری از افراد نتیجه بوتاکس زئومین بعد از 4 روز مشخص می شود و اثر آن بنا به کیفیت بوتاکس و تبحر پزشک زیبایی تا 7 ماه حفظ می شود.

البته نکته ی بسیار مهمی که در زمان تزریق کردن بوتاکس زئومین بسیار حائز اهمیت است، این می باشد که پزشک باید نقاط مورد نظر برروی پوست شما را به خوبی شناسایی نماید، که شما می توانید براتی آشنایی با نحوه تشخیص این نقاط حساس مقاله نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو را مطالعه نمایید.

اهمیت تشخیص این نقاط بیشتر برای تزریق کردن برند بوتاکس زئومین به مناطق بسیار حساس و آسیپ پذیر بدن، مانند بوتاکس زیر چشم حائز اهمیت می باشد.

بوتاکس چشم گربه ای یکی از نواحی تزریق بوتاکس می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه بوتاکس چشم گربه ای مراجعه نمایید.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس زئومین

بعد از تزریق بوتاکس زئومین XEOMIN آلمان برخی مراقبت‌ها و نکات مهم وجود دارد که باید رعایت شوند. برخی از مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زئومین به شرح زیر می باشد:

  • عدم لمس یا فشار زیاد: بعد از تزریق سعی کنید مناطق تزریق شده را خیلی زیاد لمس یا فشار ندهید. این اقدام ممکن است باعث جا افتادن ماده تزریقی شود.
  • عدم فعالیت‌های ورزشی شدید: به مدت 24 تا 48 ساعت بعد از تزریق از انجام فعالیت‌های ورزشی شدید خودداری کنید این کمک می‌ کند تا بوتاکس به خوبی جا بیفتد.
  • عدم خوردن خوراکی گرم و حاوی الکل: در ایام اولیه پس از تزریق از خوراکی‌ ها و نوشیدنی‌ های گرم و حاوی الکل خودداری کنید زیرا این موارد ممکن است فعالیت بوتاکس را کاهش دهند.
  • عدم خوابیدن بر روی صورت: در طی 4 تا 6 ساعت اولیه بعد از تزریق، سعی کنید بر روی صورت خود نخوابید.
  • مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای ضد التهاب: در صورت نیاز داروهای معین توسط پزشک متخصص ممکن است تجویز شوند. همچنین، مصرف آنتی‌ بیوتیک‌ها برای جلوگیری از عفونت نیز ممکن است لازم باشد.
  • مراجعه به پزشک: اگر هر گونه ناراحتی یا علائم ناخوشایندی پس از تزریق ایجاد شد، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

در خصوص تزریق بوتاکس باید به مواردی توجه داشته باشید که به همین منظور می توانید به صفحه مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم مراجعه نمایید.

عوارض بوتاکس زئومین

عده زیادی از افراد در خصوص عوارض بوتاکس زئومین سوال می پرسند، با ما همراه باشید در این بخش قصد داریم به بررسی عوارض تزریق بوتاکس زئومین می پردازیم.

در صورتی که شما برای تزریق کردن بوتاکس زئومین به یک کلینیک تخصصی و معتبر مراجعه نمایید، و این کار تحت نظر یک پزشک کاربلد و متخصص پوست انجام شود، آسوده خاطر باشید که بوتاکس زئومین یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های بوتاکس است و عوارض خطرناکی را برای شما ندارد.

البته تزریق کردن برند بوتاکس زئومین هم مانند سایر متد های زیبایی دارای یکسری عوارض اولیه و طبیعی مانند قرمزی و کمی التهاب در ناحیه تزریق است، که بعد از چند ساعت به طور کامل برطرف می شود.

به عنوان مثال شما زمانی که قصد انجام بوتاکس پیشانی برای برطرف کردن خطوط و چروک های پیشانی خود را دارید، در ناحیه تزریق کمی قرمزی مشاهده می شود، که بعد از گذشت چند ساعت برطرف خواهد شد.

و برای نواحی حساس دیگر هم زمانی که بوتاکس برند زئومین تزریق می شود، به عنوان مثال انجام دادن بوتاکس گردن برای رفع تمامی خطوط ایجاد شده برروی گردن، بعد از تزریق ناحیه مورد نظر دچار ورم و التهاب خواهد شد، که احتمالا پزشک به شما توصیه کند که از کمپرس یخ برای رفع التهاب آن استفاده نمایید.

بوتاکس گردن همانند سایر شیوه ها علاوه بر مزایای فراوانی که دارد دارای عوارض هایی نیز می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن به صفحه عوارض بوتاکس گردن مراجعه کنید.

لازم است بدانید بوتاکس نیز مانند سایر شیوه های درمانی اگر توسط افراد متخصص انجام نشود و مراقبت های مربوطه به آن رعایت نشود، دارای عوارضی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در این خصوص به صفحه عوارض بوتاکس بعد از چند سال مراجعه کنید.

نمایندگی فروش بوتاکس زئومین

در خصوص نمایندگی فروش بوتاکس زئومین لازم است بدانید در صورتی که شما قصد دارید که برای زیبایی صورت و بدن خود از برند بوتاکس زئومین استفاده نمایید، همچنین اگر قصد ارتباط با نمایندگی معتبر فروش بوتاکس زئومین و خرید بوتاکس زئومین را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه با کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

بوتاکس بینی یکی از نواحی پر طرفدار برای تزریق بوتاکس می باشد. اگر دارای بینی گوشتی هستید پیشنهاد می کنم حتما مقاله بوتاکس بینی گوشتی را مطالعه نمایید.

مزایای بوتاکس زئومین

به طور کلی با توجه به تجربیات متخصصین پوست در کلینیک زیبایی ندای سلامت، مهم تریم مزیت های استفاده از برند بوتاکس زئومین را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • بدون عوارض جانبی خطرناک
  • تاثیر گذاری سریع
  • سازگاری با انواع پوست
  • مناسب برای زیباسازی و جوانسازی پوست
  • رفع برخی بیماری ها نظیر جلوگیری از تعریق بیش از حد

یکی از مهم ترین فواید بوتاکس زئومین این است که برای نواحی مختلف بدن می توان از آن استفاده کرد، به عنوان مثال شما می توانید از آن برای تزریق کردن بوتاکس لب طبیعی برای فرم دهی و زیبایی لب ها استفاده نمایید.

و یا این که می توانید از برند بوتاکس زئومین برای بوتاکس واژن جهت برطرف کردن مشکلات تناسلی خانم ها استفاده نمایید.

اگر اطلاعی در خصوص بوتاکس بیکینی و یا واژن ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه “بوتاکس بیکینی چیست” مراجعه کنید.

ماندگاری بوتاکس زئومین

در صورتی که پروسه تزریق بوتاکس زئومین آلمانی در یک کلینیک تخصصی پوست و تحت نظر یک پزشک متخصص و کاربلد انجام شود، این متد جوانسازی می تواند حدود 8 تا 12 ماه برای شما ماندگاری به همراه داشته باشد، البته در صورتی هم که نتایج تزریق زئومین بوتاکس «بوتاکس آلمانی xeomin» برای شما رضایت بخش و قابل قبول بوده است شما می توانید در بازه های زمانی مختلف آن را تمدید نمایید، و به طور کلی هر چقدر که مراقبت بعد از بوتاکس و دستورالعمل های پزشک بعد از تزریق را بیشتر رعایت نمایید اثر بوتاکس زئومین «بوتاکس زئومین xeomin ساخت آلمان» و ماندگاری آن افزایش پیدا خواهد کرد.

بوتاکس نورنوکس یکی از انواع برند های بوتاکس می باشد که ساخت کشور کره جنوبی می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه قیمت بوتاکس نورونوکس در داروخانه مراجعه نمایید.

بوتاکس زئومین ۱۰۰

میزان دوز بوتاكس زئومين برای تزریق توسط پزشک تعیین می شود، به عنوان مثال برای درمان میگرن با تزریق بوتاکس میزان دوز 100 می تواند مناسب باشد.

همچنین شما می توانید از برند زئومین برای جلوگیری از تعریق بیش از حد برخی نقاط بدن به عنوان بوتاکس زیر بغل استفاده نمایید، و یا اگر کف دست شما بیش از حد عرق می کند با تزریق کردن بوتاکس کف دست و با کمک برند زئومین برای همیشه از شر این مشکل راحت شوید.

شما می توانید برای مشاهده نحوه انجام و تزریق بوتاکس زیر بغل همین حالا به صفحه فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل در کلینیک ندای سلامت مراجعه کنید.

بوتاکس زئومین ۵۰

میزان دوز 50 هم برای موارد زیبایی و رفع خطوط کم صورت می تواند مناسب باشد، که این موارد پس از بررسی های انجام شده توسط پزشک در دستور کار قرار می گیرد.

بوتاکس زئومین بهتر است یا دیسپورت

در مورد بوتاکس زئومین «بوتاکس زئومین نی نی سایت» که گفته شد این برند ساخت کشور آلمان است و به عنوان یکی از بهترین برند های بوتاکس امروزه در تمامی کلینیک های پزشکی معتبر پوست و مو مورد استفاد قرار می گیرد، اما در نقطه ی مقابل برند بوتاکس دیسپورت ساخت کشور انگلستان است و این برند نیز به عنوان یکی دیگر از ماک های خارجی بوتاکس دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، و کسانی که از انجام تزریق بوتاکس تمایل دارند که بهترین نتیجه ممکن را بگیرند بهتر است که از برند های خارجی بوتاکس مانند بوتاکس زئومین و دیسپورت استفاده نمایند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع بوتاکس به صفحه قیمت بوتاکس دیسپورت در داروخانه مراجعه نمایید.

بوتاکس زئومین یا مصپورت

خیلی وقت ها مراجعه کنندگان به مرکز زیبایی ندای سلامت تهران در مورد تفاوت بین برند های خارجی بوتاکس مانند بوتاکس مارک زئومین و برند های ایرانی نظیر بوتاکس مسپورت سوال می پرسند، که در پاسخ به این سوال باید گفت که قطعا برند های خارجی دارای کیفیت بالاتری هستند، اما اگر زیباجویان و متقاضیان متد زیبایی تزریق بوتاکس قصد دارند که با هزینه نسبتا کمتری این عمل زیبایی را انجام دهند بهتر است که از برند های ایرانی نظیر بوتاکس مصپورت استفاده نمایند.

و اگر علاقه مند به تزریق برند های با کیفیت ایرانی هستید، برند بوتاکس مسپورت هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این بوتاکس و استعلام قیمت آن به صفحه قیمت بوتاکس مسپورت در داروخانه مراجعه کنید.

مشاوره رایگان بهترین مطب تزریق بوتاکس تهران

اگر به دنبال یک دکتر خوب برای بوتاکس در تهران و منطقه سهرودی و عباس آباد هستید، ما مطب ندای سلامت بهترین کلینیک Botox تهران را به شما معرفی می کنیم.

آدرس کلینیک Botox در تهران : خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز Botox در تهران در خیابان سهروردی: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

ما آماده ارائه خدمات به تمام زیبا دوستان عزیز هستیم. درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را در مورد مزایا و عوارض بوتاکس مطرح فرمایید.

قیمت بوتاکس دیستون چقدر می باشد؟ برای اطلاع از قیمت بوتاکس دیستون همین حالا بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید و به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

بوتاکس زئومین آمریکایی آلمانی xeomin

شرکت وارد کننده زئومین کجاست؟ لازم است بدانید در حقیقت بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان است اما برخی از افراد سودجو در بازار برای فریب مردم و این که محصولات خود را با قیمت بالاتر به فروش برسانند گاها شایعات دروغی مثل بوتاکس xeomin آمریکایی – آلمانی را مطرح می کنند.

بوتاکس زئومین ساخت کجاست؟

برند بوتاکس زئومين ساخت کشور آلمان است، امروزه در کلینیک های پزشکی سراسر دنیا برای تزریق به نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه تزریق کردن بوتاکس زئومین چطور می باشد؟

ابتدا نقاط تزریق توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد، سپس ناحیه تزریق با مواد بی حس کننده کاملا بی حس می شود، و بعد با استفاده از سوزن های بسیار ریز این ماده به زیر پوست شما تزریق خواهد شد.

هزینه بوتاکس زئومین چقدر است؟

اگر اطلاعی در خصوص قیمت آمپول زئومین ندارید، جهت استعلام قیمت بوتاکس زئومین با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین