تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل واژن یکی از متد های زیبایی بدون عوارض و بی خطر برای زیبایی واژن و ناحیه تناسلی خانم ها محسوب می شود، استفاده از این روش زیبایی بیشتر به عنوان تزریق ژل برای تنگی واژن، سفید شدن و سفت شدن لابیا ماژور ها، رفع افتادگی واژن و در نهایت افزایش کیفیت رابطه جنسی انجام می شود، شما می توانید جهت دریافت خدمات تزریق ژل در واژن از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه به بهترین کلینیک زیبایی تهران تماس بگیرید، ضمنا سریعترین راه ارتباطی با همکاران ما شماره تلفن های 02188503986 و 02188503893 هستند.

تزریق ژل واژن چیست
تزریق ژل واژن چیست

تزریق ژل واژن چیست

روش تزریق ژل به واژن همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، یک روش غیر جراحی و تهاجمی است که با تزریق کردن ژل به واژن و لابیا ماژور ها مشکلات متعدد در این ناحیه مانند گشادی واژن، سیاهی و تیرگی دیواره واژن و افتادگی واژن را می تواند برطرف نماید.

ژل تزریق واژن نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت ندارد، و بلافاصله پس از تزریق ژل به لبه های واژن شما می توانید از کلینیک خارج شده و به منزل بروید، برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تزریق ژل به واژن ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یکی دیگر از روش های بی خطر برای زیباسازی واژن استفاده از هایفوتراپی می باشد، جهت آشنایی با این روش می توانید به صفحه هایفو واژینال مراجعه کنید.
هزینه تزریق ژل به واژن
هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن

در خصوص این که هزینه تزریق ژل به واژن چقدر است باید گفت که تزریق ژل به واژن هزینه آن می تواند به عوامل متعددی مانند میزان افتادگی و لاغری واژن، نوع واژن و میزان ژل تزریق شده به واژن برای رفع مشکلات آن بستگی داشته باشد، همچنین نوع برند تزریق فیلر نیز در محاسبه هزینه تزریق ژل واژن اثر گذار خواهد بود، همچنین هزینه تزریق ژل به واژن نی نی سایت در کلینیک های معتبر پزشکی با توجه به نرخ اتحادیه سازمان بهداشت و درمان تعیین می شود، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت هزینه ی تزریق ژل به واژن را استعلام نمایید و در مورد قیمت ژل بوتاکس واژن هر گونه سوالی سوالی که دارید از همکاران ما بپرسید.


برای مشاهده انواع روش های تزریق ژل و برند های معتبر تزریق ژل در کلینیک ندای سلامت می توانید به صفحه تزریق ژل مراجعه کنید.

عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن

برخی از کاربران وب سایت زیبایی ندای سلامت تهران از ما درخواست داشته اند که پروتز عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن و تصویر تزریق ژل به واژن را در این صفحه درج نماییم، به دلیل قوانین محتوای وب سایت ها ما از درج تصویر قبل و بعد تزریق ژل به واژن و عکس تزریق ژل به واژن در این صفحه معذور هستیم، اما شما برای آشنایی بیشتر با این روش زیبایی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا کاتالوگ و نمونه کار های مربوط به تزريق ژل پروتز عمل زیبایی واژن قبل و بعد را برای شما ارسال نمایند، در این کاتالوگ شما علاوه بر نمونه کارهای عمل زیبایی واژن و عکس تزریق ژل به واژن نی نی سایت با:

  • زیبایی عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن
  • عکس تزریق ژل واژن
  • لابيا پلاستي عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن
  • لابيا ماژور عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن
  • عکس قبل و بعد از تزریق ژل به واژن
  • لابیاپلاستی عمل عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن
  • پروتز واژن عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن

و غیره آشنا خواهید شد و ذهنیت کامل تری نسبت به این عمل زیبایی خواهید داشت.

ماندگاری تزریق ژل به واژن

در مورد این که تزریق ژل به واژن چقدر ماندگاری دارد باید گفت که میزان ماندگاری تزریق ژل به واژن نی نی سایت به ناحیه تناسلی در شرایطی که در زمان تزریق از یک برند معتبر مانند برند هیالورونیک اسید برای تزریق استفاده شود می تواند بین 8 ماه تا 1 سال باشد، و مسئله مهم این است که تزریقات زیبایی باید در کلینیک های مجهز پزشکی انجام شود.

پس اگر می خواهید نتایج حاصل از تزریق مدت زمان زیادی برای شما دوام بیاورد حتما از یک برند معتبر فیلر استفاده نمایید، ضمنا پس از جلسات درمانی پزشک یکسری دستور العمل های مهم را به شما ارائه می دهد که برای این که نتیجه بهتری را بدست آورید بهتر است که این دستورالعمل ها را رعایت نمایید.

برای داشتن یک باسن زیبا و خوش فرم می توانید به صفحه تزریق ژل به باسن مراجعه کنید.

عوارض تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن علاوه بر مزایا و فوایدی که در موردش صحبت شد می تواند دارای یکسری عوارض هم باشد و بروز عوارض تزریق ژل واژن در صورتی است که شما برای انجام این کار به یک پزشک متخصص مراجعه نکنید و انجام این کار را در یک کلینیک غیر معتبر و تحت نظر افراد ناکارآمد و بی تجربه و فاقد تخصص انجام دهید.

در صورت رعایت نکردن این موارد باید منتظر عوارض تزریق ژل به واژن نی نی سایت که در بخش زیر ذکر شده است باشید:

  • التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق
  • سفت شدن موقت در محل تزریق
  • عفونت سطحی در محل تزریق
  • تورم و کبودی ناحیه تناسلی
  • مشاهده لکه های قرمز در ناحیه تناسلی
  • آسیب به هورمون های جنسی بانوان
  • مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن
  • داروهای تجویز شده از سوی پزشک را به موقع مصرف کنید.
  • به مدت ۵ روز روز تا بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی از داشتن رابطه جنسی پرهیز کنید.
  • به مدت ۵ الی ۱۰ روز بعد از حذف ژل به ناحیه تناسلی از مصرف الکل و کشیدن سیگار خودداری کنید.
  • تا دو ماه بعد از تزریق در ناحیه تناسلی از انجام ورزش های سنگین به ویژه ورزشهایی که مربوط به پا و شکم است خودداری کنید.
  • البته خودتان هم از مالش و دستگاهی واژن خودداری کنید.
  • به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق از حمام رفتن خودداری کنید.

ضمنا برای در امان ماندن از عوارض خطرناک ناشی از تزریق ژل به واژن سعی کنید که از یک مارک معتبر ژل برای این موضوع استفاده نمایید، همچنین می توانید از روش های جایگزین برای داشتن واژن زیبا و جذاب استفاده نمایید، به عنوان مثال روش مزوتراپی یکی از روش هایی است که برای زیبایی واژن از آن استفاده می شود و شما برای آشنایی با آن می توانید به صفحه مزوتراپی واژن چیست مراجعه نمایید.

در صورت رعایت موارد ذکر شده قطعا مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و شما واژنی شاداب و با طراوت را خواهید داشت.

برای داشتن یک صورت زیبا و جذاب شما می توانید به صفحهقرص هیالورونیک اسید برای چاقی صورت مراجعه نمایید.

فیلم تزریق ژل به واژن

فیلم تزریق ژل واژن بزودی در این صفحه منتشر خواهد شد، البته شما فعلا می توانید برای مشاهده فیلم تزریق ژل در واژن به کانال آپارات ندای سلامت مراجعه نمایید، تزریق ژل به واژن فیلم در خصوص معرفی برند های معتبر ژل برای تزریق ژل برای تنگی واژن نی نی سایت می باشد و توضیحات پزشک در خصوص مزایای استفاده از این روش نیز ذکر شده است، در ادامه فیلم تزریق ژل برای واژن نیز در خصوص مراقبت های مورد نیاز برای قبل و بعد از تزریق توضیح داده شده است.

برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی به صفحه لیزر موهای زائد واژن مراجعه کنید.

تزریق ژل رویال به واژن

تزریق ژل رویال به واژن به عنوان یکی از برند های معتبر تزریق ژل به واژن شناخته می شود، ژل رویال مورد تایید سازمان غذا و دارو و همچنین مورد تایید وزارت بهداشت است، البته زمانی که شما به کلینیک زیبایی جهت انجام تزریق ژل به واژن زنان مراجعه می کنید، متخصصین کلینیک تمامی برند های معتبر و شناخته شده از جمله تزریق ژل رویال به واژن نی نی سایت را به شما معرفی خواهند کرد و مزایای هر کدام از این برند ها را به شما توضیح می دهند.


جهت آشنایی با ژل آلانسه به عنوان یکی از برند های معتبر و با کیفیت می توانید به صفحه نظرات در مورد ژل الانسه مراجعه کنید.

تزریق ژل به واژن بهتره یا چربی

تزریق ژل و چربی به واژن هر دو جز روش های بی خطر برای زیبایی واژن و ناحیه تناسلی به حساب می آیند، اما بسیاری از کاربران از همکاران ما سوال می پرسند که تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی و یا تزریق ژل به واژن خوبه یا چربی نی نی سایت و سوالاتی از این قبیل، در این صفحه که شما با پروسه زیبایی تزریق کردن ژل به ناحیه تناسلی آشنا شدید، جهت آشنایی با تزریق کردن چربی و دریافت پاسخ این سوال که استفاده از تزریق ژل یا چربی به واژن نی نی سایت بهتر است و کدام روش عوارض کمتری دارد، می توانید به صفحه عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن مراجعه نمایید.

مراقبت بعد از تزریق ژل واژن

پس از انجام تزریق ژل برای زیبایی واژن شما باید یکسری نکات و موارد مهم را رعایت نمایید تا عمل زیبایی تزریق کردن ژل به واژن بهترین نتیجه ممکن را برای شما داشته باشد، برای مراقبت های تزریق ژل در واژن نی نی سایت شما باید دستورات زیر را رعایت نمایید:

  • به مدت 72 ساعت پس از تزریق با نقاط تزریق شده دست نزنید و فشار وارد نکنید
  • به مدت یک هفته بهتر است که رابطه جنسی نداشته باشید، پس از آن هم در رابطه جنسی خود دقت داشته باشید که به نواحی تزریق فشار وارد نشود
  • تا 24 ساعت پس از تزریق حمام نروید و مراقب باشید آب به نقاط ژل تزریق شده نرسد
  • برای رفع التهاب پس از تزریق با دستور پزشک می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید
  • مصرف هر نوع دارویی حتما باید با مشورت پزشک انجام شود
  • اگر مقدار کمی ورم و التهاب را در ناحیه تزریق مشاهده کردید، نگران نباشید، به طور معمول پس از 3 روز برطرف می شود.

شما می توانید جهت مشاهده لیست کامل این دستورالعمل ها که باید پس از تزریق موبه مو رعایت شوند، به صفحه مراقبت های بعد از تزریق ژل مراجعه نمایید.

فواید تزریق ژل واژن

در مورد مزایای تزریق ژل به واژن و یا فواید تزریق ژل به واژن می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • رفع چین و چروک ناحیه تناسلی
  • رفع لاغری واژن
  • رفع افتادگی پوست ناحیه تناسلی
  • رفع شل شدن پوست واژن
  • سفت شدن دیواره های واژن
  • رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی
  • تنگ شدن واژن
  • رفع افتادگی لابیا ماژور ها
  • رفع عدم تقارن لابیا ماژور ها
  • افزایش کیفیت رابطه جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها
  • تپل کردن واژن

با انجام تزریق ژل به واژن زن ضمن افزایش حجم و شادابی ناحیه تناسلی خود اعتماد به نفس از دست رفته خود را نیز به دست می‌آورند و همانطو که می دانید رابطه جنسی فاکتور بسیار مهمی در رابطه زناشویی است، که به کمک تزریق ژل به لابیا ماژور به راحتی و بدونه هیچگونه عوارض جانبی مشکلات عدیده ی ناحیه تناسلی برطرف خواهد شد.


اگر با مزوژل ها هیچگونه آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی مزوژل چیست را مطالعه نمایید.

تزریق ژل واژن در تهران

ما یک مرکز معتبر تزریق ژل به واژن در تهران هستیم، دلیل این ادعا سالها تجربه در حوزه سلامت و زیبایی است و مهم تر از آن نظرات مثبت مشتریان ما در این حوزه، ما در کنار داشتن محیطی زیبا و امن، از متخصص ترین پزشکان تزریق ژل واژن تهران استفاده می کنیم و در حالی که بالاترین کیفیت تزریق ژل به واژن را دارا هستیم، به عنوان مرکز معتبر تزریق ژل تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم، برای دریافت مشاوره رایگان از شعبه اصلی کلینیک تخصصی پوست تزریق ژل به واژن در سهروردی تهران همین حالا تماس بگیرید، شماره تلفن های دکتر تزریق ژل به واژن در تهران  02188503986 و 02188503893 است.

همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با دیگر شعبات مرکز تخصصی پوست ندای سلامت تزریق ژل به واژن در عباس آباد، تزریق ژل به واژن در خیابان بهشتی، تزریق ژل به واژن شرق تهران تماس حاصل فرمایید.

کلینیک تزریق ژل به واژن

کلینیک ندای سلامت تهران معتبرترین مرکز تخصصی برای تزریقات زیبایی می باشد، این مجموعه به دلیل استفاده از برند های معتبر ژل و فیلر برای تزریقات زیبایی به خصوص برای تزریق ژل به اندام تناسلی زنان و بهره مندی از یک تیم متخصص حرفه ای که بالاترین مدارک پرشکی در ایران را دارند، خدمات تزریق ژل به ناحیه تناسلی را به شما ارائه می دهد، جهت آشنایی با سایر خدمات این مجموعه به صفحه کلینیک زیبایی مراجعه نمایید و در این صفحه لیست کامل خدمات زیبایی ندای سلامت را مشاهده نمایید.

تزریق ژل به واژن چگونه است

همان طور که می دانید ناحیه تناسلی بانوان و یا همان واژن با گذشت زمان و افزایش سن دیگر شادابی قبل را نداشته و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این موضوع مطمئنا برای خانم ها بسیار آزار دهنده است.

و مهمتر از همه اینکه همسر آنها نیز از رابطه جنسی دلسرد می شود، با پیشرفت تکنولوژی امکان جوانسازی واژن از طریق پروتز واژن یا همان تزریق ژل به لابیا میسر خواهد بود.

متد زیبایی تزریق کردن ژل به واژن به این صورت انجام می‌شود که پزشک متخصص زنان اقدام به تزریق کردن ژل به واژن یا همان ناحیه تناسلی خانم ها به افزایش چربی در ناحیه لابیا ماژور می کند و این روش باعث سفید کردن واژن خواهد شد.

تزریق ژل به واژن که به آن عمل زیباسازی واژن بدون جراحی نیز گفته می شود، فرآیندی است که در آن ابتدا پزشک یکسری نقاط را برای تزریق انتخاب می کند، سپس بخش های مختلف واژن توسط مواد بی حس کننده موضعی کاملا بی حس می شود، و میزان دوز مشخصی از ژل به ناحیه واژن توسط سوزن های بسیار ریز تزریق می شود.

پس از انجام مراحل تزریق واژن و ناحیه تناسلی دیگر مشکلاتی نظیر سیاهی، افتادگی لبه های واژن، گشادی واژن، و عدم تقارن بین لابیا ماژور ها را نخواهد داشت.

ضمنا دیواره های واژن نیز نسبت به قبل سفت تر می شود و انعطاف پذیری آن هم بالا می رود.


برای زیبایی و حجم دادن به فرم لب های خود شما می توانید به صفحهتزریق ژل لب مراجعه نمایید.

تزریق ژل به لابیاماژور

باید بگوییم که منظور از لابیا لبه های خارجی واژن که لابی‌های بزرگ یا لابیا ماژور نام دارند و با افزایش سن و گذشت زمان و در اثر رابطه جنسی و زایمان شادابی خود را از دست می‌دهند و افتاده و شل می شوند.

به این دلیل است که پزشک متخصص ابتدا با تزریق کردن ژل به ناحیه لابیا و تزریق ژل به بیکینی اقدام به جوانسازی واژن می کند به طور کلی تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان برای مواردی که در قسمت زیر به آن اشاره می‌ کنیم انجام می‌ شود.

مراحل تزریق ژل به واژن

جهت انجام تزریق ژل برای واژن ابتدا یک جلسه مشاوره توسط پزشک برای شما برگزار می شود، در این جلسه مشاوره توضیحات لازم به شما ارائه شده و سپس یک جلسه برای تزریق ژل برای شما در نظر گرفته می شود، در زمان تزریق هم ابتدا یکسری نقاط مشخص بر روی ناحیه تناسلی توسط پزشک علامت گذاری می شود و این نواحی قبل از انجام عمل تزریق ژل به واژن کاملا بی حس می شوند، در نهایت فرآیند تزریق هم با استفاده از سوزن های بسیار ریز بدون این که شما دردی را احساس نمایید انجام می شود.


جهت درمان و آشنایی با روش های جلوگیری از زیگیل تناسلی پیشنهاد می کنیم که حتما مقالهعلائم زگیل تناسلی را مطالعه نمایید.

بهترین نوع ژل برای تزریق به واژن

از آن جا که تزریق ژل به بیکینی و ناحیه تناسلی یکی از روش های حساس زیبایی است، حتما باید از ژل تزریقی واژن با یک برند معتبر استفاده نمایید تا پروتز عمل زیبایی واژن قبل و بعد برای شما نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد، به عنوان مثال ژل رووفیل یکی از برند های معتبر کره ای است که از آن برای زیبایی واژن نیز استفاده می شود، با مراجعه به صفحه ماندگاری ژل رووفیل کره شما می توانید با این برند معتبر بیشتر آشنا شوید.

تزریق ژل و بوتاکس داخل واژن

با توجه به پیشرفت وسیع حوزه پزشکی زیبایی، به غیر از روش تزریق ژل متد های متعدد دیگری هم وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید، به عنوان مثال تزریق بوتاکس نیز یکی از روش های غیر تهاجمی است که برای زیبایی واژن خانم ها نیز می توان از آن استفاده کرد، با مراجعه به صفحه بوتاکس واژن شما می توانید به صورت کامل با این متد زیبایی آشنا شوید.

کاندید مناسب برای تزریق ژل به واژن

در مورد اینکه شما کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به واژن هستید یا خیر، در این مورد پزشک متخصص باید یکسری معاینات بر روی ناحیه تناسلی شما انجام دهد و نظر قطعی را در این مورد پزشک متخصص بعد از جلسه مشاوره ای که با شما انجام خواهند داد به شما اعلام می کند.

در کل شما برای حتی کار های ساده تر مانند تزریق ژل لب هم نیاز به مشاوره پزشک دارید، چه برسد به تزریق کردن ژل به واژن که دارای حساسیت بیشتری است.

اما با توجه به مراجعین که ما داشتیم یک سری موارد را در مورد اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی هستید یا خیر در این بخش ذکر کرده ایم، کلیه افراد زیر می توانند کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به واژن باشند.

  • زنانی که به دلیل کهولت سن دچار افتادگی، سیاهی، گشادی واژن شده‌اند
  • زنانی که پس از زایمان طبیعی دچار کشیدگی واژن و یا از بین رفتن لابیا ماژور شده‌اند.
  • کسانی که دچار مشکلات ژنتیکی هستند و زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست دادند.
  • زنانی که به طور ژنتیکی از لاغری لابیای واژن رنج می برند.
  • افرادی که به دلیل روابط جنسی متعدد زیبایی ناحیه تناسلی آن ها از بین رفته است

البته اینها مواردی است که به طور کلی ذکر شد و بهتر است که شما یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص داشته باشید تا پزشک متخصص با انجام معاینات لازم نظر قطعی را در این مورد به شما اعلام کند.


برند پروفایلو یکی از برند های معتبری است که در کلینیک های تخصصی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، جهت آشنایی با این برند به صفحه تزریق پروفایلو چیست مراجعه کنید.

کاندیداهای نامناسب تزریق ژل به واژن

برخی افراد ممکن است به دلیل لاغری و افتادگی واژن نیاز به تزریق ژل داشته باشند اما یکسری بیماری‌های زمینه‌ای در آنها وجود داشته باشد.

که تزریق ژل به ناحیه واژن زیاد آنها توصیه نمی شود این افراد نمی توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به واژن باشند.

به طور کلی افراد زیر نمی توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به واژن باشند :

  • افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند.
  • بانوان مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانندلوپوس، تیزوئیدیت، روماتوئید، آسم و غیره
  • بانوانی که سابقه سکته مغزی و قلبی داشته اند
  • بانوان مبتلا به بیماری دیابتی
  • بانوان مبتلا به زگیل تناسلی فعال
  • بانوانی که بیماریهای خاص مانند سرطان آن و یا ام اس را دارند.
  • بانوان باردار و شیرده

البته باز هم می گویم که نظر قطعی در این مورد را به پزشک متخصص به شما ارجاع می کند پس بهتر است حتما یک جلسه مشاوره با پزشک مربوطه داشته باشید.


جهت آشنایی با انواع ژل های بهداشتی ژنیتال می توانید به صفحه ژل ژنیتال مراجعه کنید.

آیا تزریق ژل به واژن حرام است؟

از نظر شرعی اگر روش های زیبایی به سلامتی افراد آسیبی وارد نکنند اشکالی ندارند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص شما می توانید مقاله آموزشی حکم شرعی تزریق ژل را مطالعه نمایید.

کیا تزریق ژل به واژن داشتن؟

اگر شما تجربه انجام تزریق ژل واژن نی نی سایت را داشته اید می توانید در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، تجربه تزریق ژل به واژن خود را در این زمینه با سایر کاربران وب سایت زیبایی ندای سلامت تهران در میان بگذارید.

سوالات متداول در مورد تزریق ژل به واژن؟

قیمت تزریق ژل واژن چقدر است؟

تزریق ژل به واژن قیمت آن بر اساس نوع برند فیلر و میزان دوز تزریق محاسبه می شود، شما می توانید از طریق شماره تلفن های 02188503986 و 02188503893 قیمت تزریق ژل به واژن را استعلام نمایید و سوالات خود را در خصوص قیمت تزریق ژل به واژن نی نی سایت از همکاران ما بپرسید.

تزریق ژل به واژن برای چیست؟

تزریق کردن ژل به واژن برای زیبایی ناحیه تناسلی، تنگ کردن واژن، سفید کردن واژن، رفع افتادگی لابیا ماژور ها، و سفت کردن دیواره واژن استفاده می شود.

نمونه کار های تزریق ژل عمل زیبایی واژن قبل و بعد را چگونه می توانیم مشاهده نماییم؟

برای مشاهده تزریق ژل واژن عکس آن و نمونه کارهای تزریقات زیبایی شما می توانید از طریق شماره واتساپ 09122069097 درخواست خود را ثبت نمایید.

آیا تزریق ژل به واژن عوارض دارد؟

در پاسخ به این سوال که ایا تزریق ژل به واژن ضرر دارد و یا تزریق ژل به واژن در خارج باید انجام شود، باید گفت که در صورت مراجعه به کلینیک معتبر پزشکی هیچگونه عوارض خطرناکی برای شما بوجود نمی آید و در ایران هم کلینیک های معتبر بسیاری وجود دارد که شما می توانید به آن ها مراجعه نمایید.

تزریق ژل به واژن به انگلیسی چگونه ترجمه می شود؟

تزریق ژل سفید کننده واژن در زبان انگلیسی Injection of gel into the vagina ترجمه شده است.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین