بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم قدیمی و کهنه | معجزه برای جای زخم

بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم

از بین بردن جای زخم یکی از مواردی می باشد که افراد جهت درمان آن به دنبال راهکار های مختلفی هستند. لازم است بدانید راهکار های درمانی متناسب با نوع زخم شما با تشخیص پزشک باید ارائه شوند. اما به منظور آشنایی با روش های درمانی جهت از بین بردن جای زخم به بررسی راهکار ها در این مقاله می پردازیم. علاوه بر آن در ادامه مقاله به معرفی بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم نیز می پردازیم.

یکی از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت مزووایت می باشد که برای کاهش لک های صورت، کک و مک و تیرگی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روش درمانی به صفحه مزووایت چیست مراجعه نمایید.

انواع زخم

زخم ها با توجه به شرایط ایجاد کننده آنها انواع گوناگونی دارند که در نهایت یا باز هستند یا بسته. زخم بسته یک نوع صدمه دیدگی که در سطح پوست شکاف ایجاد نمی کند اما به بافت های زیری صدمه وارد می کند. یکی از متداول ترین نوع این زخم، کبودی می باشد اما زخم های باز سطح پوست را شکافته و به بافت های زیری آسیب می رساند. برخی از زخم های باز به شرح زیر می باشد:

  1. سوختگی
  2. سوراخ شدگی
  3. پارگی
  4. ساییدگی
  5. جدا شدن پوست

از بین بردن لک یکی از معضلات افراد می باشد که به دنبال راهکار های درمانی هستند، شما می توانید به همین منظور برای شناخت راهکار های درمانی از بین بردن لک همین حالا مقاله سریع ترین راه از بین بردن لک صورت را مطالعه نمایید.

از بین بردن جای زخم

برای از بین بردن جای زخم چه کنیم؟ زخم یک صدمه فیزیکی می باشد که به بدن وارد می شود و صدمه زیادی به پوست می رساند. سوختگی، آکنه، بریدگی و بیماری های عفونی از جمله دلایل اصلی ایجاد زخم می باشند. زخم ها بعد از بهبود پیدا کردن اثری از خود به جا نمی گذارند در حقیقت بعد از ایجاد زخم مرحله التهاب آغاز می شود این مرحله ایجاد فیبروبلاست می باشد. سپس سوخت ساز در فیبروبلاست ها موجب تولید کلاژن مورد نیاز برای ترمیم زخم ها خواهد شد.

در هفته های آینده تغییر شکل به وجود آمده در طول یک یا دو سال قسمتی از رشته های کلاژن اضافه شکسته می شوند. به این گونه جای زخم ناپدید خواهد شد اما مشکل جایی است که در برخی موارد این فرآیند به صورت کامل رخ نمی دهد. به این گونه جای زخم بیشتر از یک الی دو سال باقی خواهد ماند.

لیزر موهای زائد نیز از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات به صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران مراجعه کنید.


فیشیال یکی از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن به صفحهعکس فیشیال صورت قبل و بعد مراجعه کنید.

بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم

در پاسخ به سوال آنکه چیکار کنیم جای زخم نمونه باید بگوییم یکی از بهترین راهکار ها برای از بین بردن جای زخم استفاده از بهترین کرم و پماد می باشد. با ما همراه باشید در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم می پردازیم.

  • کرم ترمیم کننده اون مدل سیکالفیت پلاس
  • پماد ترمیم کننده نوروا مدل سیکادیان
  • کرم ترمیم کننده زخم و جای زخم ام کیو
  • کرم ترمیم کننده پوست بایودرما مدل Cicabio
  • کرم ترمیم کننده ویتالیر مدل CICAVIT
  • کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا
  • کرم بازسازی کننده پوست ۳۰ml مدیلن Ultra
  • پماد کالاندولا
  • پماد آلفا
  • پماد ژانوهیل
  • پماد تتراسایکلین برای بخیه
  • کرم رژودرم برای جای بخیه
  • کرم ترمیم کننده سی گل برای جای بخیه

میکرونیدلینگ از روش درمانی برای از بین بردن جوش و آکنه است برای کسب اطلاعات در خصوص آن به صفحه میکرونیدلینگ مراجعه نمایید.

کرم ترمیم کننده اون مدل سیکالفیت پلاس

یکی از بهترین کرم ها و بهترین پماد برای جای زخم و بخیه کرم ترمیم کننده اون مدل سیکالفیت پلاس می باشد. یک کمپانی فرانسوی با سوابق طولانی در زمینه تولید محصولات مراقبتی و درمانی پوست اون می باشد. لازم است بدانید وجود آب معدنی درمانی و روغن های مغذی و معدنی در این کرم موجب می شود تا ترمیم زخم ها چند برابر زود تر رخ دهد. جای بخیه، سوختگی، بریدگی، جای انواع زخم ها، پوست ترک خورده و خشک، جوش و آکنه، اگزما، التهاب ناشی از حساسیت و قرمزی هر نوع صدمه پوستی را می توان با استفاده از این نوع کرم ترمیم کننده رفع کرد.

لازم است بدانید بروز جوش در هر ناحیه دارای دلایلی می باشد. جوش چانه نیز از مواردی می باشد که دارای دلایل مختلفی است شما می توانید به همین منظور به صفحه علت جوش چانه مراجعه نمایید.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون حاوی ضد قارچ، ضد باکتری و ضد پروتوزوئا می باشد و فاقد پاربن و اسانس است. تنها کافیست روزانه 2 بار مقداری از این کرم را بر روی زخم مورد نظر قرار داده تا نتایج فوق العاده را مشاهده نمایید. در واقع بهتر است بگوییم کرم ترمیم کننده اون مدل سیکالفیت پلاس از بهترین کرم ترمیم کننده جای بخیه خارجی می باشد.

یکی از شیوه های درمانی برای جوانسازی مجدد پوست صورت و درمان لک صورت، مزوتراپی صورت می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص مزوتراپی لک صورت نی نی سایت در کلینیک ندای سلامت همین حالا به صفحه مزوتراپی صورت مراجعه نمایید.


میکرودرم ابریژن از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که کی توانید برای شناخت آن به صفحه میکرودرم ابریژن مراجعه کنید

پماد ترمیم کننده نوروا مدل سیکادیان

در ارتباط با پماد ترمیم کننده نوروا مدل سیکادیان لازم است بدانید توسط برند فرانسوی نوروا ساخته شده است. در واقع باید بگوییم یکی دیگر از بهترین پماد خارجی برای درمان جای زخم می باشد. ترمیم و التیام رگ و پوست صدمه دیده بعد از اقدامات درمانی مانند : درم ابریشن، رادیوتراپی، پیلینگ، خال برداری، لیزر و ……. از خصوصیات این پماد می باشد و همچنین کمک بسزایی در ترمیم جای زخم‌های ناشی از بریدگی، سوختگی سطحی، جراحی (سزارین، جراحی پلاستیک و …) می کند. لازم است در ارتباط با این پماد بدانید این محصول سرشار از عصاره آفتابگردان و ویتامین E می باشد و مانع از کلوئیدی شدن یا هایپر پیگمنتاسیون در ناحیه زخم می شود و با ایجاد لایه ژله ای شبیه پانسمان از ورود باکتری ها به ناحیه زخم جلوگیری می کند.

روغن های دارای خاصیت های فراوانی برای صورت هستند که شما می توانید برای شناخت بیشتر آنها همین حالا به صفحه بهترین روغن برای پوست صورت مراجعه نمایید.

یکی از راهکار های از بین بردن جای زخم استفاده از لیزر co2 می باشد شما می توانید برای شناخت بیشتر نسبت به این نوع لیزر به صفحه لیزر co2 و برای استعلام قیمت آن به صفحه قیمت هر جلسه لیزر فراکشنال co2 در ندای سلامت مراجعه نمایید.

کرم ترمیم کننده پوست بایودرما مدل Cicabio

کرم ترمیم کننده پوست بایودرما مدل Cicabio در ایتالیا توسط شرکت بایودرما تولید می شود. این کرم دارای ترکیبات ضد عفونی می باشد و برای بریدگی های عمیقی و جای زخم که منجر به عفونت می شوند، یک گزینه مناسب می باشد. لازم است بدانید این محصول در حقیقت یک نوع پانسمان نامرئی روی زخم به وجود می آورد و علاوه بر اینکه از به جا ماندن جای زخم جلوگیری می کند می تواند روی انواع زخم های باز که فاقد ترشح هستند نیز مورد استفاده قرار بگیرد و ایجاد لایه ی محافظی که بر روی پوست ایجاد می کند از رشد و تکثیر میکروب بر روی زخم جلوگیری کند.

لازم است بدانید این محصول نیز برای سوختگی کاربرد دارد و به علت قابلیت مرطوب کنندگی بالای خود خارش و التهابات پوستی را تسکین خواهد داد. کرم ترمیم کننده پوست بایودرما برای نوزادان هم محصول مناسبی می باشد. نکته دیگری که در خصوص این محصول وجود دارد این می باشد که دارای SPF۵۰ با قابلیت محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر نور خورشید می باشد.

بنابراین می توان گفت کرم ترمیم کننده پوست بایودرما مدل Cicabioبهترین پماد برای زخم باز بدون ترشح می باشد.

لازم است بدانید لیزر فرکشنال در کلینیک ندای سلامت برای از بین بردن جای جوش و از بین بردن لک، اسکار و جراحات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن و استعلام قیمت به صفحه هزینه لیزر جای جوش در ندای سلامت مراجعه نمایید.

کرم ترمیم کننده ویتالیر مدل CICAVIT

یکی دیگر از بهترین محصولات برای ترمیم و بهبود زخم کرم ویتالیر است که یک برند ایرانی می باشد و به طور خاصی در سوختگی های سطحی درجه یک دو می تواند کاربرد داشته باشد. از ترکیبات موثر در این نوع کرم می توان به موم زنبورعسل پشن فروت، آلوورا، گلیسیرین اشاره نمود. همچنین بهتر است بدانید سیکاویت یک نوع ترمیم کننده فوق العاده قوی و موثر از ابتدایی ترین مرحله زخم می باشد و دارای ویتامین C می باشد.

این محصول با تولید پانسمان نامرئی و خاصیت آنتی باکتریال کمک به بهبود ناحیه صدمه دیده پوست می کند. همچنین لازم است بدانید این کرم رطوبت رسان، التیام بخش و کاهنده قرمزی، رفع خارش و سوزش پوست، تسکین درد می باشد. علاوه بر سوختگی های سطحی از این کرم می توان بعد از جراحی های پوست بعد از پیلینگ، روی بخیه، خال برداری، تتو، لیزر، میکرودرم، ادرار سوختگی، بریدگی و ترک های پوستی در بزرگسالان، آبله مرغان کودکان و اطفال استفاده نمود.

لازم است بدانید ماسک های زیادی برای از بین بردن عارضه های پوستی وجود دارد که شما می توانید برای شناخت بیشتر با انواع ماسک برای مشکلات پوستی مقاله ماسک صورت را مطالعه نمایید.

کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا

اگر به دنبال یک محصول ایرانی برای ترمیم بخیه و اسکار های برآمده هستید و نمی دانید برای جای زخم چه پمادی خوبه توصیه ما استفاده از برند لافارر می باشد. ژل لافاسیل ضمن تقویت سیستم دفاعی پوست یک نوع آنتی اکسیدان قوی می باشد باعث ترمیم، التیام و تسکین پوست صدمه دیده می شود. لازم است بدانید یکی از پر فروش ترین کرم های ترمیم کننده زخم در حال حاضر این کرم می باشد.

از دیگر خصوصیات این محصول می توان به افزایش رطوبت پوست، محافظت از جای زخم دربرابر باکتری‌ها، جلوگیری از ایجاد قرمزی و التهاب، جلوگیری از ایجاد گوشت اضافی و از بین بردن برآمدگی اسکار اشاره کرد.

مزونیدلینگ یکی از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که برای رفع کک و مک مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روش درمانی به صفحه مزونیدلینگ صورت مراجعه نمایید.

مزونیدلینگ دارای مراقبت هایی می باشد که برای دریافت بهترین نتایج باید این مراقبت ها رعایت شود. برای آشنایی با این مراقبت ها می توانید به صفحه مراقبت های بعد از مزونیدلینگ مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت این خدمت به صفحه هزینه مزونیدلینگ صورت مراجعه نمایید.

کرم بازسازی کننده پوست ۳۰ml مدیلن Ultra

کرم بازسازی کننده پوست مدلین یکی دیگر از محصولات ایرانی با کیفیت و محبوب برای ترمیم زخم ها می باشد. لازم است در ارتباط با این کرم بدانید این کرم به علت دارا بودن خاصیت ترمیم کننده قوی یکی از بهترین محصولات برای ترمیم بخیه شناخته می شود. این کرم موجب سرعت در روند ترمیم پوست بعد از زخم شده و ترک های پوستی را به راحتی مداوا خواهد کرد. از کابرد های های این محصول بعد از لیزر و آفتاب سوختگی می باشد از روز اول که زخم ایجاد شد می توانید از این کرم استفاده نمایید و هر 4 ساعت یکبار نیز آن را تمدید نمایید تا در نهایت نتایج دلخواه خود را دریافت کنید.

شایان ذکر است یکی از ترکیبات موثر در این کرم که خاصین ترمیم کنندگی فوق العاده دارد و در حفظ رطوبت پوست نیز موثر می باشد، سرامید-۲ است.

کرم لایه بردار از محصولاتی می باشد که بیشتر افراد که دارای مشکلات پوستی هستند از آن استفاده می کنند. اگر اطلاعی طرز استفاده از آن را ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله طرز استفاده از کرم لایه بردار را مطالعه نمایید.

پماد کالاندولا

یکی دیگر از مشهور ترین پماد ها برای بهبود زخم و جای زخم پماد پماد کالاندولا می باشد. لازم است بدانید این پماد از عصاره گل کالاندولا تولید می شود و می تواند موجب تسریع روند بهبود زخم شود. این محصول گیاهی با ایجاد سلول های جدید پوستی به خوبی ناحیه مورد نظر را تحریک کرده و موجب سرعت بهبود زخم می شود. اگر به دنبال بهترین پماد اقتصادی ترمیم کننده زخم هستید، پیشنهاد ما به شما پماد کالاندولای می باشد. پماد کالاندولا در درمان درماتیت های آلرژیک، پیشگیری و تسکین التهاب پوست بدن نوزادان، صدمه دیدگی های پوستی ناشی از خراش‌ها و بریدگی‌های سطحی، گزیدگی حشرات، درمان آفتاب‌سوختگی و خشکی و ترک‌های پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر دوست دارید صورت لاغر خود را جایگزین صورتی پر و چاق کنید، توصیه می کنیم همین حالا مقاله چگونه صورتی چاق داشته باشیم را مطالعه نمایید.

پماد آلفا

یکی دیگر از معروف ترین پماد ها برای ترمیم زخم پماد آلفا «پماد الفا برای جای زخم قدیمی نی نی سایت» می باشد. لازم است بدانید ترکیبات طبیعی این پماد به شما کمک خواهد کرد تا التهاب و زخم باقی مانده از سوختگی و سایر سوانح به سرعت ترمیم یابد. ترکیبات اصلی و موثر پماد آلفا شامل عصاره گیاه حنا و زردچوبه می باشد که خواص فوق العاده برای تسکین درد و التهاب پوست دارد. همچنین این پماد حاوی ماده گیاهی لاوسون می باشد که برای سوزش، التهاب و تسکین درد و همچنین ضد عفونی کردن زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از شست و شوی زخم باز با سرم شست و شو می توانید این پماد را با گاز استریل روی زخم قرار دهید و روزی سه بار این پانسمان را عوض کنید.

کپسول هیرویت یک ترکیب ویتامینی از مواد گیاهی و معدنی است. این مکمل نه تنها به سلامتی مو و ناخن کمک می‌کند بلکه سیستم ایمنی را نیز تقویت می‌ کند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این قرص همین حالا به صفحه قرص هیرویت برای پوست صورت مراجعه نمایید.

پماد ژانوهیل

لازم است بدانید پماد ژانوهیل یک نوع پماد ایرانی می باشد که حاوی ویتامین E، عسل، آواکادو، روغن زیتون و زینک اکساید است. پماد ژانوهیل یکی از بهترین پماد ها برای ترمیم انواع زخم می باشد. این پماد که یکی از بهترین پماد های ایرانی ترمیم کننده زخم می باشد در درمان التهابات پوستی؛ انواع زخم و سوختگی استفاده می شود. همچنین با ترکیبات موثری که دارد می تواند تاثیر بسزایی در بازسازی سلول های پوستی و ضد عفونی کردن داشته باشد. بهتر است بدانید ژانوهیل ژانوس علاوه بر ترمیم پوست دارای نرم کننده نیز می باشد. بعد از تمیز کردن پوست مقدار کافی از پماد را روزی چند بار بر روی ناحیه صدمه دیده بمالید و این کار را چندین بار در روز تکرار کنید.

اگر به دنبال بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم قدیمی «پماد برای رفع جای زخم»هستید می توانید در بخش بالا متناسب با زخم و راهنمایی های پزشک متخصص برای از بین بردن جای بخیه قدیمی، از بین بردن جای زخم کهنه محصولات مراقبتی مربوطه را خریداری کنید.

قرص ایزوترتینوئین یک راهکار درمانی برای از بین بردن جوش می باشد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این قرص همین حالا به صفحه قرص ایزوترتینوئین برای چیست مراجعه نمایید.

پماد تتراسایکلین برای بخیه

یکی دیگر از پماد هایی که در درمان صدمه های پوستی مانند: سوختگی، جوش و در درمان زخم برای جلوگیری از عفونت چرکی کاربرد دارد، پماد تتراسایکلین می باشد. لازم به ذکر است نوع چشمی این نوه پماد به درمان عفونت های سطحی چشم مانند: کشیدن بخیه و جراحی کمک بسزایی می کند.

بروز جوش در هر ناحیه دارای دلایلی می باشد. جوش چانه نیز از مواردی می باشد که دارای دلایل مختلفی است شما می توانید به همین منظور به صفحه علت جوش چانه مراجعه نمایید.

همچنین لازم است بدانید پماد تریامسینولون یکی از بهترین پماد ها برای از بین بردن لک صورت می باشد که شما می توانید برای آشنایی با نحوه استفاده از این پماد به صفحه پماد تریامسینولون برای لک صورت مراجعه نمایید.

کرم رژودرم برای جای بخیه

رژودرم در بهبود و ترمیم زخم های قدیمی و جدید روی سطح پوست، جای بخیه و سوختگی اثر گذار است. کرم رژودرم همچنین، مانع از تشکیل اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئیدی می گردد.

پماد زینک اکساید یکی از بهترین پماد ها برای از بین بردن جای لک و جوش می باشد. که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این پماد همین حالا به صفحه پماد زینک اکساید ۲۵ درصد برای لک صورت در سایت ندای سلامت مراجعه نمایید.

کرم ترمیم کننده سی گل برای جای بخیه

کرم ترمیم کننده سی گل جز محصولات فوق العاده قوی برای ترمیم انواع جای زخم و بخیه می باشد که در صورت استفاده از درست و دوره ای از آن می توانید بهترین نتایج ممکن را دریافت نمایید. لازم است بدانید تقریبا بیشتر افراد در دوران جوانی خود با جوش های پوستی دوران بلوغ خود دچار مشکل می شوند. این جوش ها بعد از محو شدن امکان دارد لکه یا ردی از خود جای بگذارند و موجب نمایی بدی بر روی پوست شوند یا امکان دارد بر اثر حادثه ای خراش هایی روی پوست بیافتد و جایش بعد از گذشت سالها باقی بماند.

لازم است بدانید یک راهکار ساده برای خلاص شدن از شر این خراش ها و لکه های پوستی استفاده از کرم های ترمیم کننده می باشد.

لک های پوستی به علت کمبود کدام ویتامین به وجود می ایند؟ یکی از عوامل بروز لک های پوستی کمبود ویتامین می باشد که شما می توانید برای اطلاع از آنکه کمبود کدام ویتامین موجب بروز لک می شود مقاله کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت میشود را مطالعه نمایید.

پماد برای از بین بردن جای زخم تیغ

در پاسخ به سوال اینکه چگونه جای تیغ را از بین ببریم یا چگونه جای زخم تیغ را از بین ببریم باید بگوییم ما در این بخش قصد داریم به بررسی راهکار برای از بین بردن جای زخم تیغ در خانه بپردازیم.

اگر به دنبال بهترین کرم برای از بین بردن جای زخم تیغ کهنه هستید، لازم است بدانید کرم اسکار رژودرم یکی از بهترین کرم های ترمیم کننده می باشد که برای انواع زخم های مسطح، برآمده، فرورفته و همچنین زائد های گوشتی و ناهموار مناسب می باشد. همچنین لازم است بدانید کرم رژودرم برای بهبود جای زخم، سوختگی، بخیه، جای جوش و لک های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد زیادی به دنبال کرم برای رفع سوختگی لیزر هستند، به همین منظور شما می توانید به صفحه عکس سوختگی بعد از لیزر مراجعه نمایید.

لازم است بدانید کرم ترمیم کننده سیکازوم فیس دوکس (Face Doux) از محصولاتی می باشد که در درمان زخم باز کاربرد دارد همچنین این پماد برای از بین بردن جای زخم تیغ می تواتند گزینه مناسبی باشد.

سوالات متداول

چگونه جای زخم را از بین ببریم؟

شما می توانید برای از بین بردن زخم راهکار های ارائه شده در مقاله را مطالعه کنید.

بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم تیغ کدام می باشد؟

کرم ترمیم کننده سیکازوم فیس دوکس (Face Doux) از محصولاتی می باشد که در درمان زخم باز کاربرد دارد همچنین این پماد برای از بین بردن جای زخم تیغ می تواتند گزینه مناسبی باشد.

بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم کدام است؟

شما می توانید در این مقاله بهترین پماد ها برای از بین بردن جای زخم را معرفی کرده ایم.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین